Unnskyld meg, men...

PL?

Synes det er litt trist når noen har hatt en traurig dag og ber om støtte og kanskje en klem, så får de denne > [&o] Sa klem, ikke trekant. [8D]

Synes faktisk det er fjernere med denne saken jeg . Den har jeg ikke sett mye i poster for å si det sånn! [8D]

ORIGINAL: MsDominO!

ORIGINAL: EricaJenta

ORIGINAL: * BettiSpaghetti *

ORIGINAL: arquinne

ORIGINAL: fairy

Veel...

Jeg er ikke gravid. Dette er ikke et rent gravidforum.

Du trenger jo ikke bruke de, hvis du ikke liker dem.

Skjer dette ofte med deg eller? Den er skikkelig EKKEL syns jeg.

kan late som det er vannslanger da? [:-]

eller cola???[8D]

vannslanger med cola? [8D]

det skulle vi hatt[:D]

hehe ja... vi har det [;)]

serriøst??[:-] eller var det en spøk.... blir usikker[8D]

Haha, aldri tenkt over hva de forestiller!! Ganske drøye noen av de

ORIGINAL: Persillen

Synes det er litt trist når noen har hatt en traurig dag og ber om støtte og kanskje en klem, så får de denne > [&o] Sa klem, ikke trekant. [8D]

Synes faktisk det er fjernere med denne saken jeg . Den har jeg ikke sett mye i poster for å si det sånn! [8D]

HAHAHA, sant! " Er litt trist i dag, jeg"  "Bare vent litt det skal vi orden med en sandwich"
Jeeezez...[8|]
Men det er vel mange her som har sportsbil da og den må man jo ha med. Sikkert greit å illustrere hva slags bil man skal ha barnesete i.

Peis på Tessa! Vi sender et skip for å redde deg når det blir for hett her!!

Tjohoo!!!

ORIGINAL: Tessa

ORIGINAL: Persillen

HAHAHA, sant! " Er litt trist i dag, jeg"  "Bare vent litt det skal vi orden med en sandwich"
Jeeezez...[8|]
Men det er vel mange her som har sportsbil da og den må man jo ha med. Sikkert greit å illustrere hva slags bil man skal ha barnesete i.

Ingenting lyser opp en ellers så grå hverdag som litt god DP! [:D]

Ja, det er sant, det tenkte jeg ikke på... Bilstolen gjør seg i sportsbiler, foran så klart ettersom det ikke finnes baksete.

Hahahaha

Veel...

Skjer dette ofte med deg eller? Den er skikkelig EKKEL syns jeg.

Eh? Nei?

Skjønner rett og slett ikke hvorfor du spør meg om det på grunnlag av mitt innlegg. Care to explain?

ORIGINAL: Solaa

ORIGINAL: Prikken

Enig i at noen av dem bør byttes. Vi jobber med å få nye på plass. [;)]

Goodie...

De åtte første er vel for å finne ut hva slags bil man kan/ikke kan ha barnesete i, evt hvor det skal plasseres. Den niende...jaja, det hender vel man får lyst til å spy av folk her...? Den siste...hmmm...e n som koser seg med busene sine?Eller hva ER det egentlig?

ja alt skal folk henge seg oppi. Er det rart det er krig i verden??

Veel...

sign!

noen henger seg opp i veldig rare ting merker jeg!

Er nå det så rart at man spør og nå da?

Ja!!

[8D]
Noen liker vel dette[;)] hihi..
jeg syns ikke dette er så ille jeg..
er et åpent forum med mange forskjellige emne forum som sex og samliv[:D]
Jeg skåler ofte med brus og slikt når jeg koser meg en lørdagskveld, å noen ganger så trenger ikke smilyene å bety indirekte det man ser men mere metaforisk ?

ORIGINAL: ElineSmåen

ORIGINAL: Hyssamaia!

ORIGINAL: *Meya*

De første er jo det som gjør at vi er her, er det ikke. Noen ganger også i kombinasjon med de nesderste?

og ikke alle her inne er gravide[8D] *SKÅÅÅÅL*

Veldig enig! Jeg henger på PL og det de smiliene gjør er ikke veldig ukjent [8D]

Hva er PL? Prøvd lenge?

Jepp, for oss som har prøvd lengere enn ett år [&o]

ORIGINAL: *THEA*

Ja!!

Ja? Er det så galt at noen spør? jeg ser faktisk ikke sammenhengen mellom bukkake og graviditet, bleieskift, ammetrøbbel osv osv....

Back
Topp