Unnskyld meg, men...

ORIGINAL: Tessa

ORIGINAL: *THEA*

Ja!!

Ja? Er det så galt at noen spør? jeg ser faktisk ikke sammenhengen mellom bukkake og graviditet, bleieskift, ammetrøbbel osv osv....

må alle ha samme interesser som deg altså`??
beklager! det vist jeg ikke! men da var det notert

dette er alle oss inne på før svangerskapet!!!  kan ikke fjerne den da vettu[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Augustprinsessa

ORIGINAL: Persillen

Synes det er litt trist når noen har hatt en traurig dag og ber om støtte og kanskje en klem, så får de denne > [&o] Sa klem, ikke trekant. [8D]

Synes faktisk det er fjernere med denne saken jeg . Den har jeg ikke sett mye i poster for å si det sånn! [8D]

HAHAHA, sant! " Er litt trist i dag, jeg"  "Bare vent litt det skal vi orden med en sandwich"
Jeeezez...[8|]
Men det er vel mange her som har sportsbil da og den må man jo ha med. Sikkert greit å illustrere hva slags bil man skal ha barnesete i.

Djiiiises Tessa da!!!

Peace folkens, jeg tar Thea på denne jeg[:D]

jammen hallo, det er jo bare å bruke sykkelsete det og trøkke en hjelm over hue hennes. Skal tidlig krøkes som god eksosrype skal bli.

Ja!!

Ja? Er det så galt at noen spør? jeg ser faktisk ikke sammenhengen mellom bukkake og graviditet, bleieskift, ammetrøbbel osv osv....

det finnes faktisk folk med litt humor her inne som snakker om andre ting enn akkurat det.
Har skjønt hva du mente om ungene våre hadde sett dem, men vi er faktisk voksne mennesker som bør tåle såpass. Du ser vel værre ting enn det der i løpet av dagen?
La folk bruke dem du så lar du vær selv da vettu[;)]

ORIGINAL: bakmus

Ta deg noen kjeks og, da...

Synes det er litt trist når noen har hatt en traurig dag og ber om støtte og kanskje en klem, så får de denne > [&o] Sa klem, ikke trekant. [8D]

Synes faktisk det er fjernere med denne saken jeg . Den har jeg ikke sett mye i poster for å si det sånn! [8D]

HAHAHA, sant! " Er litt trist i dag, jeg"  "Bare vent litt det skal vi orden med en sandwich"
Jeeezez...[8|]
Men det er vel mange her som har sportsbil da og den må man jo ha med. Sikkert greit å illustrere hva slags bil man skal ha barnesete i.

Djiiiises Tessa da!!!

Jeg ler så jeg triller

Jeg blir faktisk imponert! Digestive, Kornmo, Biscit med havre, alle kommer med gode poenger.

De åtte første er vel for å finne ut hva slags bil man kan/ikke kan ha barnesete i, evt hvor det skal plasseres. Den niende...jaja, det hender vel man får lyst til å spy av folk her...? Den siste...hmmm...e n som koser seg med busene sine?Eller hva ER det egentlig?

Hahaha[:D][:D][:D]

ORIGINAL: arquinne

ORIGINAL: fairy

Veel...

Jeg er ikke gravid. Dette er ikke et rent gravidforum.

Du trenger jo ikke bruke de, hvis du ikke liker dem.

Skjer dette ofte med deg eller? Den er skikkelig EKKEL syns jeg.

Eh? Nei?

Skjønner rett og slett ikke hvorfor du spør meg om det på grunnlag av mitt innlegg. Care to explain?

Nei, egentlig ikke.

OK.
Ser at den kan være litt vanskelig å foklare, så det er greit.

ORIGINAL: Hilla85

Jeg blir faktisk imponert! Digestive, Kornmo, Biscit med havre, alle kommer med gode poenger.

Du må da ikke glemme Mariekjeksen[8D]

[&o]
Så ekskluderende av meg.

Vurderer å legge meg slik at jeg og mannen kan og avslutte med litt
SER DU TESSA! Kom jo til nytte nå dah!

ORIGINAL: Juliette

De åtte første er vel for å finne ut hva slags bil man kan/ikke kan ha barnesete i, evt hvor det skal plasseres. Den niende...jaja, det hender vel man får lyst til å spy av folk her...? Den siste...hmmm...e n som koser seg med busene sine?Eller hva ER det egentlig?

Ikek le, jeg lurer SERIØST på den siste der, hva ER det egentlig den driver med? Døtter en ballong/ flaske/pose oppi nesa og blåser ut ettellerannet  i andre neseboret? Eller? Må jo vite hva i hekkan deter den surrer med om jeg skal kunne bruke den?
Og egentlig så ser`n hakket mer vindskeiv ut enn en del av stakkarne nede på Jernbanetorget, såååeeehhh...

Jeeezez...[8|]

Djiiiises Tessa da!!!

Jeg ler så jeg triller

[:-] Hva er morsomt med det daaaa??[>:][:D]

ORIGINAL: Hilla85

Du må da ikke glemme Mariekjeksen[8D]

[&o]
Så ekskluderende av meg.

Oooohhh...Damn, u`re right!
De ER jo nyttige jo! Men de andre daaah?

[&o]
Så ekskluderende av meg.

Oooohhh...Damn, u`re right!
De ER jo nyttige jo! Men de andre daaah?

Topic: Hva gjorde du for ti år siden i dag?
Svar: i en etter litt for mye men spruten te han ene var så [:'(] at jeg over han andre. Kan med andre ord si at hele kvelden var litt

Bare som et eksempel altså, dette ekke henta fra MIN fortid! [:o]

Hvem bruker disse da?[:D]

Og... Hva er meningen med denne da?

at man er flau og bare har lyst til å forsvinne i do?[8D]

Noe jeg har lyst til å gjøre hver gang jeg har fylleangst vel.

Trenger du instrukser??[:D]

HÆHÆHÆHÆHÆÆÆÆÆ!
Jeg trur jeg DÆVVER! *Syyyyyke bilder i Tessas hode!*

Noe jeg har lyst til å gjøre hver gang jeg har fylleangst vel.

Hva er det da? Leke dodraug??[:D]

Spyle meg ned i dass sammen med spyet fra HELE natten... Men det er bare sånn jeg har sånn skikkelig fyllenerver altså, ellers pleier det å holde med å grave seg ned i hagen.

ORIGINAL: Juliette

Ikek le, jeg lurer SERIØST på den siste der, hva ER det egentlig den driver med? Døtter en ballong/ flaske/pose oppi nesa og blåser ut ettellerannet  i andre neseboret? Eller? Må jo vite hva i hekkan deter den surrer med om jeg skal kunne bruke den?
Og egentlig så ser`n hakket mer vindskeiv ut enn en del av stakkarne nede på Jernbanetorget, såååeeehhh...

Næh, er vel en modell etter ælkismødrene på bv. Tar oss én øl (en lilla?), og vips så ser du oss ikke igjen før du en vakker dag går ut Østbanehallen. Noen streeter lenger opp finner du sportsbilene som ble rappa etter brutal dumping på Jernbanetorget. Hvor ER det blitt av mødrene som var på bv i starten, lissom? [8|]
Litt neseskylling når man først er i siget, er jo bare effektivt. To fluer i ett smekk.

Veel...

Jeg er ikke gravid. Dette er ikke et rent gravidforum.

Du trenger jo ikke bruke de, hvis du ikke liker dem.

Skjer dette ofte med deg eller? Den er skikkelig EKKEL syns jeg.

Eh? Nei?

Skjønner rett og slett ikke hvorfor du spør meg om det på grunnlag av mitt innlegg. Care to explain?

Nei, egentlig ikke.

OK.
Ser at den kan være litt vanskelig å foklare, så det er greit.

Ja, du har vel litt tungt for det kanskje om du ikke forstår at folk kan oppfatte den smileyen som ekkel/unødvendig/whatever på et babyforum.

Skjønner ikke helt vitsen med utsagn som: "Om du ikke liker den så kan du bare la være å bruke den vettu". Det forstår alle, det betyr ikke at man ikke skal kunne si hva man mener.

Takk, arquinne....

Back
Topp