Unnet meg

Stallkjærringa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Å høre etter hjertelyden ikveld ☺ har ikke ville gjort det på en stund. For når vi var hos jordmor så sa hun at den lilles hjertelyd lå bak min egen, derfor kan den være vanskelig å finne. .

Men ikveld fant jeg den ettet litt leting ❤ :D å jaggu tror jeg ikke at jeg hørte den lille bevege seg også. Kom plutselige høye lyder som kan passe i et spark. Og de lydene lå på et sted, så når jeg beveget litt på dobleren så dukket hjertelyden opp ☺☺ så gøy ☺

Så gøy! Har så lyst på en selv, men ble aldri noe av :/ morsomt at du kunne høre den sparke, da! :D

Så gøy! Har så lyst på en selv, men ble aldri noe av :/ morsomt at du kunne høre den sparke, da! :D

Ja, det var veldig morsomt.. skvatt til første gangen. For det kom så plutselig og så høyt, et skikkelig dunk ;) og så kom det mange flere. Så da begynte det å gå opp for meg hva det var ☺

Bestilte meg doppler på mandag, fikk den i posten i dag :-D den bare Måtte prøves med en gang, og jaggu fant jeg ikke hjertelyden på høyre side <3 dritkult :-D *lykkefølelse*

Det er helt fantastisk å kunne spionere litt på mageboeren.:D Her hører jeg masse liv og nå går jeg vare utålmodig å venter på å få kjenne de bevegelsene også.:)

Det er helt fantastisk å kunne spionere litt på mageboeren.:D Her hører jeg masse liv og nå går jeg vare utålmodig å venter på å få kjenne de bevegelsene også.:)

Jeg vil å kjenne bevegelser snart ☺ tålmodighet er ikke min sterkeste side ;) men er redd jeg ikke vil kjenne de på noen uler enda. For denne er jo min første. Så vet jo heller ikke hva jeg skal kjenne etter..

Back
Topp