Universitetssykehuset i Nord-Norge (UNN), Tromsø

En tråd i 'Fødesteder i Norge' startet av Babyverden, 23 Nov 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. *SnartMammaTil5* Flørter med forumet

Linken til føden på UNN er ikke helt oppdatert... UNN i Tromsø har kun lystgass på ei fødestue og denne kan kun benyttes på 30% kapasitet, pga hensynet til personalet. Ventilasjonen er ikke god nok til at lystgass kan benyttes fullt ut og lystgassen vil mest sannsynlig fjernes helt i løpet av den neste tiden. Alle fødestuer har badekar. Pasienthotellet er nytt, men det ligger en god gåtur unna føden. Ellers er det mange flinke folk som jobber der. Jeg har hatt to flotte fødsler på UNN og ser frem til en til på nyåret 2019.

• Liker Liker x 2
  2. klatremusa Glad i forumet Augustlykke 2015 Junibarna 2019

3. Katitzi Gift med forumet Marsboerne2017 Novemberbarna 19

Noen som vet om de har fått tilbake lystgassen her?

4. Mica Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Nei, de gir ikke lystgass.

5. Katitzi Gift med forumet Marsboerne2017 Novemberbarna 19

Hørte noe om at de har på 1 av rommene, men ikke fått det bekreftet helt sikkert.

6. Mica Forelsket i forumet Novemberbarna 19

De hadde tidligere på et rom, men jordmor sa nå sist jeg var hos henne at de ikke har. Hvis du ser inne på UNN sine sider står det også der at de ikke tilbyr dette nå

7. Katitzi Gift med forumet Marsboerne2017 Novemberbarna 19

Ja, så jo inne på sidene deres, men vet av erfaring at det ikke alltid er helt oppdatert :p derfor jeg spurte her også :)

8. Mica Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Du har sikkert funnet ut av det sjøl nu, men det stemmer at det e en fødestue med lystgass, fikk jeg bekrefta idag :)

• Liker Liker x 2
  9. Katitzi Gift med forumet Marsboerne2017 Novemberbarna 19

Ja, spurte om det på fredag da jeg var inne på kontroll :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden