Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har begynt på dinosaurdress fra siste klompelompeboka. Vi skal heller ikke vite kjønnet, men syr og strikker i alle farger uansett.Er det noen som vet om unisex strikkeoppskrifter til babytøy?
Vi har bestemt oss for å ikke vite kjønnet men sitter og strikker tøy.
Masse er så kjønnsbestemt. Men synes det er så kos å strikke.
Jeg holder på med gullungenromper nå i fargen oker
Strikker denne fargen nå.
Har strikket mange av de gratis oppskriftene til nøstebarn.
Den er superfin! Ikke sant, må ha noe annet enn grått og hvitt, men grønt er jo også en farge som er fin på både jente og gutt Blir det gutt her skal jeg strikke et eller annet i petroleumsblå, den er så fin!Den var også kjempefin (mønsteret altså)! Og herlig med litt sterke farger!
Den er superfin! Ikke sant, må ha noe annet enn grått og hvitt, men grønt er jo også en farge som er fin på både jente og gutt Blir det gutt her skal jeg strikke et eller annet i petroleumsblå, den er så fin!
Det var søtt.
Jeg har noen kjoler, mer som lange gensere som kommer til å bli brukt uansett tror egSniker fra september her.
Synes det meste er kjønnsnøytralt jeg, utenom kjoler såklart.
Jeg har strikket timianshorts, olavas sommerdrakt, bellateppe, olives ribdragt, bladrillejakke. Skal også strikke willums selebukse, kjappstrikkadrakt, bladrilledress, ankers body, lillebrors/lillesøsters romper og sikkert mer (om jeg rekker) Synes alt dette kan brukes til begge kjønn