Unge mødre...

Ho mørke, ja;) Hører jo det på dialekten;) Ho blonde er fra Alta.. Mosjøen er jo bare midt mellom Alta og Kristiansand.. Nesten nabokommuner;)
Jeg har da ikke snøring på hvordan dialekten er i mosjøen!:p Er sørlending, jeg. :p

BVforum via HTC
 
Oi, rekker jeg ikke ta så mye sol som jeg vil når lillemor kommer heller?? :O
 
Jeg har da ikke snøring på hvordan dialekten er i mosjøen!:p Er sørlending, jeg. :p

BVforum via HTC
Ja, det var akkurat det som var så veldig tydelig!;) hihi:) Mannen trodde det var over nå, så nå ble det prison break her... :( Dere får holde meg oppdatert på hva de finner på i 22-episoden;)

Hvilket minner meg på at nå er kl 22 og da får vi snart vite hvordan vi ligger an:)
 
Oi, rekker jeg ikke ta så mye sol som jeg vil når lillemor kommer heller?? :O
Joda! Hun kan da umulig ta skade av å sove ved siden av solsengen?;)
 
Oi, rekker jeg ikke ta så mye sol som jeg vil når lillemor kommer heller?? :O
Putt a på gulvet ved siden av, du, det går så fint atte vettu. Kan jo være hu får litt stråler, så slipper hu være så blek som andre babyer. Bare kledelig det. :D

BVforum via HTC
 
Putt a på gulvet ved siden av, du, det går så fint atte vettu. Kan jo være hu får litt stråler, så slipper hu være så blek som andre babyer. Bare kledelig det. :D

BVforum via HTC
Fantastisk plan!:) Den går vi for, jenter!;)
 
Haha, ikke sant... Vil jo ikke ha en blek baby heller :p
 
Spesielt siden jeg tar så mye sol og blir så brun, lillemor må jo ligne på meg :p
Ja, ikke sant.. Hvis ikke kan de jo tro at du har stjålet henne, også blir du satt i fengsel og sånn;)
 
Stygt av meg å si at jeg nesten blir fysisk dårlig dårlig av hun der fra Alta? ... jiiiiizzes, der er det gjennomtrekk gitt :p
 
Stygt av meg å si at jeg nesten blir fysisk dårlig dårlig av hun der fra Alta? ... jiiiiizzes, der er det gjennomtrekk gitt :p
Neida, veldig enig med deg! Funderer på om antall hjerneceller påvirker hårfargevalget eller om det er blekemidlene som påvirker hjernecellene:p
 
Stygt av meg å si at jeg nesten blir fysisk dårlig dårlig av hun der fra Alta? ... jiiiiizzes, der er det gjennomtrekk gitt :p
Gjennomtrekk? Klart, er jo absolutt ingenting som sperrer! :p
Hun minner litt om blondie fra drammen som var med en sesong. :p

BVforum via HTC
 
Gjennomtrekk? Skjønner ikke hva du snakker om :p
Men samtidig.. Hadde alle de valgte ut til å være med i programmet vært smarte og velartikulerte, så hadde det blitt utrolig lav underholdningsverdi;)
 
Neida, veldig enig med deg! Funderer på om antall hjerneceller påvirker hårfargevalget eller om det er blekemidlene som påvirker hjernecellene:p

Kanskje begge deler :p

Men samtidig.. Hadde alle de valgte ut til å være med i programmet vært smarte og velartikulerte, så hadde det blitt utrolig lav underholdningsverdi;)

Godt poeng, skal jo være underholdning også... Og det virker jo, for hva er det vi diskuterer liksom :)
 
Kanskje begge deler :p



Godt poeng, skal jo være underholdning også... Og det virker jo, for hva er det vi diskuterer liksom :)
Ikke sant!:) Mannen min satt bare og ristet på hodet og snakket om at dette var en halvtime av livet sitt han aldri kom til å få tilbake;) Vet ikke om jeg lo mest av han eller av enkelte av utsagnene;)
 
Back
Topp