Unge mødre...

Det var ikke veldig mye nytt i avisene i allefall...
Det bruker egentlig ikke å være det, så jeg stresser ikke de få dagene jeg ikke får lest;)
 
Er dere her???:)
 
Jepp, måtte jo hoppe over hit nå som det begynner :)
Bra!:) Så overtydelig at de er klar over at de blir filmet da.. Så utrolig falsk samtale;) hahaha:)
 
Her er jeg, her er jeg, god dag, god dag, god dag!


BVforum via HTC
 
Haha, ja... enig... blir litt kleint egentlig...
Helt klart.. Bruker vel å bli mer naturlige samtaler utover i serien etterhvert som de blir vant til kameraet.. Kjenner jeg er utrolig glad for at jeg ikke har fått barn så tett som han mannen.. Det hadde jeg virkelig ikke taklet:p
 
Man blir litt miljøskadet av å jobbe i barnehage. :p

BVforum via HTC
Ja, jeg vet;) Og av å være mamma også;) Jeg har sluttet å banne og sier ofte "suss meg i rumpestumpen";)

Mannen min har hengt seg helt opp i at han stakkars lille gutten heter Nathaniel.. Han har sagt navnet høyt for seg selv fem ganger nå;)
 
Helt klart.. Bruker vel å bli mer naturlige samtaler utover i serien etterhvert som de blir vant til kameraet.. Kjenner jeg er utrolig glad for at jeg ikke har fått barn så tett som han mannen.. Det hadde jeg virkelig ikke taklet:p

De blir nok mer vant etterhvert ja...

Nei, huffoghuff, blir det vanskeligere å sminke seg når man blir mor... det må jeg forberede meg på kjenner jeg...
 
De blir nok mer vant etterhvert ja...

Nei, huffoghuff, blir det vanskeligere å sminke seg når man blir mor... det må jeg forberede meg på kjenner jeg...
Det bør du!! Det er nemlig kjempevanskelig, samtidig som det er det viktigste i verden! Men PUPPENE blir større, da!! Haha.. Her er jeg heldig om jeg rekker litt mascara før jeg går ut døra, men stort sett bruker jeg bare sminke når jeg skal ut på noe spesielt:p
 
Det bør du!! Det er nemlig kjempevanskelig, samtidig som det er det viktigste i verden! Men PUPPENE blir større, da!! Haha.. Her er jeg heldig om jeg rekker litt mascara før jeg går ut døra, men stort sett bruker jeg bare sminke når jeg skal ut på noe spesielt:p

Hahaha... Klart det er det viktigste :p

Bruker nesten aldri smine med mindre jeg skal noe jeg heller... og da er det som regel bare litt maskara og øyenskygge...
 
Hahaha... Klart det er det viktigste :p

Bruker nesten aldri smine med mindre jeg skal noe jeg heller... og da er det som regel bare litt maskara og øyenskygge...
Greier ikke være barbie jeg:p Har virkelig ikke sjans.. Føler meg så utrolig mye bedre med å bare være meg selv og se naturlig ut;)
 
Hahaha... Klart det er det viktigste :p

Bruker nesten aldri smine med mindre jeg skal noe jeg heller... og da er det som regel bare litt maskara og øyenskygge...
Og ikke glem jeans og skjorter til 5mnd gamle småtasser. Det er jo selvfølgelig et must. :p

BVforum via HTC
 
Og ikke glem jeans og skjorter til 5mnd gamle småtasser. Det er jo selvfølgelig et must. :p

BVforum via HTC
Og skjorta MÅ være rosa!;) Hihi:)

Dialekta til ho fra Mosjøen er så herlig.. Bestemor er fra Mosjøen, så det er skitgøy å høre:)
 
Hvem er fra mosjøen? Hu mørke? Fikk ikke med meg info på hu. :)

BVforum via HTC
Ho mørke, ja;) Hører jo det på dialekten;) Ho blonde er fra Alta.. Mosjøen er jo bare midt mellom Alta og Kristiansand.. Nesten nabokommuner;)
 
Back
Topp