Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja, blir spennende med en pappa i gjengenJa, satser på det. Er då morsomt at det er en pappa med denne gangen.
BVforum via HTC
Ja, mulig jeg gidder å se på bare på grunn av han. Han virker jo ganske oppegående ogsåJa, satser på det. Er då morsomt at det er en pappa med denne gangen.
BVforum via HTC
Ja, mulig jeg gidder å se på bare på grunn av han. Han virker jo ganske oppegående også
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hehe, akkurat derfor jeg er nysgjerrig, ogsåJa, må se om han er så oppegående som det virker som![]()
Hehe, akkurat derfor jeg er nysgjerrig, også![]()
Synes vi skal se på det sammen, jegså har vi enda mer å prate om;-)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Vi får benke oss foran tvn med pcn i fangetSå skravler vi i vei om programmet
![]()
Smarte hjerner tenker liktVi får benke oss foran tvn med pcn i fangetSå skravler vi i vei om programmet
![]()
Da sees vi i denne tråden kl 2130God idé! Det blir mobil med app for min del, men gjør samma nytten, den.![]()
Timet og tilrettelagt!Smarte hjerner tenker likt
Da sees vi i denne tråden kl 2130![]()
DET er stort sett det største problemet, ja.Det blir bragjelder bare å huske å følge med klokka da
![]()
DET er stort sett det største problemet, ja.![]()
Vi får hjelpe hverandre og følge med på klokkenSå lenge vi ikke går langt bort fra forumet, bør vi greie oss
![]()
Akkurat! Så da er det jo ikke noe problemog borte fra forumet kan vi jo ikke være![]()
Akkurat! Så da er det jo ikke noe problem![]()
Har ikke sjekket facebook og aviser siden før 12;P Men det får bare være.. Mannen skal sikkert se nyhetene kl 21, så da får jeg i hvertfall med meg det viktigsteHar ikke akkurat vært mye borte i dag, fikk ikke sjekka facebook eller avisene før klokka var over seks her![]()
Har ikke sjekket facebook og aviser siden før 12;P Men det får bare være.. Mannen skal sikkert se nyhetene kl 21, så da får jeg i hvertfall med meg det viktigste![]()