Hadde en fin ungdomstid
var jo mye drama innimellom. Hadde noen gode venninner som er det fortsatt, men hang mest med gutta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg savner ungdomstiden jegherregud så mye gøy jeg har hatt det
![]()
Uff så trist! Håper livet som voksen er bedreSavner den ikke i det hele tatt. Ble mye mobbet, hadde ingen venner og var dypt deprimert.
Alt ble bedre når jeg fant mannen min, men det tok likevel årevis før jeg klarte å tro på at noen faktisk kunne elske meg og at jeg var verdt noe.Uff så trist! Håper livet som voksen er bedre![]()
Savner den ikke i det hele tatt. Ble mye mobbet, hadde ingen venner og var dypt deprimert.
Savner ungdomstiden veldig faktisktHatt mimrekveld med venninna mi. Snakket om ungdomstiden og hvor glade vi er for at den for lengst er over![]()
Hvordan var din ungdomstid? Skole, fritid, forelskelser og hjertesorg?
Hvem var du i gjengen? Lederen, følgerne, den stillferdige, modige eller mobberen?
Kort oppsummert fra denne fronten:
Hierarki-helvette, buffalosko og åletrang miss sixty bukseHakkekylling som kunne bite fra seg til slutt.
Savner den en del for da var jeg så aktiv idrettsutøverHåndball var livet! Reiste mye, på cup, turneringer, sosiale arrangementer
Savner det
Mye latter og sprell vi fant på
Men savner de to siste årene på barneskolen også, da var det sommerleir på sommeren
Hudøy
Elsket det
Andre som har vært der?
Slik var det her også. Når jeg traff mannen klarte jeg å finne en balanse. Fikk også nye venner som følger meg endaAlt ble bedre når jeg fant mannen min, men det tok likevel årevis før jeg klarte å tro på at noen faktisk kunne elske meg og at jeg var verdt noe.
Absolutt. Føler alt bare er blitt bedre med årene, og enda bedre skal det bliSlik var det her også. Når jeg traff mannen klarte jeg å finne en balanse. Fikk også nye venner som følger meg endaDet er SÅ godt å være voksen!
OiJeg var der i 1. eller 2. klasseJeg hatet det, men det var fordi jeg var så livredd for å sove borte... Og hu ene lederen insisterte på at jeg faktisk kunne svømme og kastet meg for langt ut...
Jeg kunne ikke svømme
![]()
Oidet var jo ikke hyggelig
Derfor jeg ikke var der før i 6. og 7.klasse, fordi jeg ikke klarte å sove borte før da
![]()
Det er bra daNeh, men kommer til å sende lille dit hvis han ønsker, så helt avskrekket er jeg ikkeHehe
Godt noen hadde vett på å vente
![]()