Ung gravid.

Jeg var også 19 år da jeg ble gravid første gang!:) kvalmen er no dritt, men heldigvis ikke en unødvendig smerte! Kommer noe godt ut av det:) det eneste som har hjulpet meg med kvalmen er o'boy og yoghurt:) men vi har alle våre ting:) lykke til!

Jeg var også 19 da jeg ble gravid første gang :-) Var i utdanning og fullførte siste halvåret etter permisjonen, gikk på skolen frem til termin :-) Nå er jeg akkurat blitt 25 og er 10 uker på vei med nr 2♡
Her hjelper det å spise små måltider gjevnlig for å redusere kvalmen. Raspet eple, mariekjeks, knekkebrød ol :-) Lykke til! :-D

Jeg er 21 år og fant ut for litt siden at jeg er gravid også! Jeg er 6+5 på vei idag :) Spennende at det er flere unge her inne :)

Jeg var også 19 år da jeg ble gravid første gang!:) kvalmen er no dritt, men heldigvis ikke en unødvendig smerte! Kommer noe godt ut av det:) det eneste som har hjulpet meg med kvalmen er o'boy og yoghurt:) men vi har alle våre ting:) lykke til!

:-) Ja, kvalmen er ikke noe å skryte av. Men gir seg sikkert nå etter hvert. Har begynt å hjulpe litt når jeg har på akupunktur armbånd og sjokomelk! :-) Takk! :-)

Jeg var også 19 da jeg ble gravid første gang :-) Var i utdanning og fullførte siste halvåret etter permisjonen, gikk på skolen frem til termin :-) Nå er jeg akkurat blitt 25 og er 10 uker på vei med nr 2♡
Her hjelper det å spise små måltider gjevnlig for å redusere kvalmen. Raspet eple, mariekjeks, knekkebrød ol :-) Lykke til! :-D

Oi da var du veldig flink! :-) Jeg har heldigvis bare 2 mnd igjen av lærlingtiden min og så er jeg ferdig. Men kveldsskolen jeg går på for å få studiekompetanse kan det hende jeg ikke rekker å fullføre da jeg skal. For vi har 2 norsk eksamener til Mai, så kommer helt an på når lille kommer :-)
Gratulerer med nr 2! ❤️ Lykke til! :-)

Har prøvd små måltider gjenvlig, men hjelper ikke :-( Å mariekjeks blir jeg kvalm av. Haha, skal ikke være lett! Men har begynt å hjelpe litt med akupunktur armbånd og sjokomelk! :-D

Oi da var du veldig flink! :) Jeg har heldigvis bare 2 mnd igjen av lærlingtiden min og så er jeg ferdig. Men kveldsskolen jeg går på for å få studiekompetanse kan det hende jeg ikke rekker å fullføre da jeg skal. For vi har 2 norsk eksamener til Mai, så kommer helt an på når lille kommer :)
Gratulerer med nr 2! ❤️ Lykke til! :)

Har prøvd små måltider gjenvlig, men hjelper ikke :-( Å mariekjeks blir jeg kvalm av. Haha, skal ikke være lett! Men har begynt å hjelpe litt med akupunktur armbånd og sjokomelk! :-D

Tusen takk♡ Det går nok kjempefint! I verste fall tar du eksamenene opp igjen etter permisjonen, så jeg ville ikke stresset for mye med det:-)

Så bra du har funnet noe som virker for deg!:-)) I forrige svangerskap var jeg så dårlig at jeg ikke fikk i meg noe, denne gangen spiser jeg som en hest haha! :-D masse lykke til!!

Tusen takk♡ Det går nok kjempefint! I verste fall tar du eksamenene opp igjen etter permisjonen, så jeg ville ikke stresset for mye med det:-)

Så bra du har funnet noe som virker for deg!:-)) I forrige svangerskap var jeg så dårlig at jeg ikke fikk i meg noe, denne gangen spiser jeg som en hest haha! :-D masse lykke til!!

Ja, har blitt lagt opp en plan at jeg kan gå opp som privatist 6 mnd senere om jeg ikke skulle rekke den opprinnelige eksamenen! Så det er bra! :-)
Ja overlykkelig for det, men varier veldig. Sånn som i dag har formen vært helt forferdelig på jobb :-( Uff, det hørtes ikke noe ålreit ut :-( Men da er det kjempe bra at du kan spise masse nå og at det går fint! :-D Tusen takk og masse lykke til til deg også :-D

Back
Topp