Understell til bilstol?

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Sett flere gå rundt med maxi cosi bilstol på et sånt enkelt understell, noen som vet hva det heter/hvor jeg kan få tak i/Evt har erfaringer med dette?? Prøvd Google men ikke blir helt klok...

Er vel understellet til vogna som brukes :-) på noen vogner må en ha en ekstra del på tror jeg for å kunne benytte den muligheten ;)

Sett flere gå rundt med maxi cosi bilstol på et sånt enkelt understell, noen som vet hva det heter/hvor jeg kan få tak i/Evt har erfaringer med dette?? Prøvd Google men ikke blir helt klok...
Jeg har det i kjelleren... Står Maxi Cosi på det. Kjøpt på Babyshop

Er vel understellet til vogna som brukes :-) på noen vogner må en ha en ekstra del på tror jeg for å kunne benytte den muligheten ;)

Mener det er en egen en til bilstolen, er kjempe lite og med 3 hjul, alle går rundt med samme, sett det
Mange ganger :p så er ikke understellet til vogna med adapter som du tenker på :)

Mener det er en egen en til bilstolen, er kjempe lite og med 3 hjul, alle går rundt med samme, sett det
Mange ganger :p så er ikke understellet til vogna med adapter som du tenker på :)

Oki ikke sett den tror jeg :-) om ikke alle har samme vogn da som du har sett :P

Har hørt om mange som bruker understellet til quinny zapp xtra med bilstol på
..... kan det være det du har sett?

Har hørt om mange som bruker understellet til quinny zapp xtra med bilstol på
..... kan det være det du har sett?
Siterer! Er dette jeg har og er super fornøyd! Ikke koster det mye og ei heller tar det stor plass i bilen. Super enkelt å montere/demontere :D

Hvor har du kjøpt :D?
babybanden.no mener og huske jeg betalte rett over 2 lapper for den, men sjekk prisjakt/prisguide så finner du ut hvor det er billigst :) det var det jeg gjorde, og siden jeg skulle ha den mer eller mindre kun til bilstol og spare plass i min egen bil så var det ikke så viktig hvem type jeg kjøpte, men fikk med sittedel som er sjekk å ha til og fra bhg etterhvert når den tid kommer :)

Du tenker inte på Sånna adapter væl som
Passar till de flesta vogner.

Vi bruker bare vårt emmaljunga understell og putter på en adapter. Er nok det aller billigste. Adapteren kostet 400kr. :)

Back
Topp