Sett flere gå rundt med maxi cosi bilstol på et sånt enkelt understell, noen som vet hva det heter/hvor jeg kan få tak i/Evt har erfaringer med dette?? Prøvd Google men ikke blir helt klok...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har det i kjelleren... Står Maxi Cosi på det. Kjøpt på BabyshopSett flere gå rundt med maxi cosi bilstol på et sånt enkelt understell, noen som vet hva det heter/hvor jeg kan få tak i/Evt har erfaringer med dette?? Prøvd Google men ikke blir helt klok...
Er vel understellet til vogna som brukespå noen vogner må en ha en ekstra del på tror jeg for å kunne benytte den muligheten
![]()
Mener det er en egen en til bilstolen, er kjempe lite og med 3 hjul, alle går rundt med samme, sett det
Mange gangerså er ikke understellet til vogna med adapter som du tenker på
![]()
Siterer! Er dette jeg har og er super fornøyd! Ikke koster det mye og ei heller tar det stor plass i bilen. Super enkelt å montere/demontereHar hørt om mange som bruker understellet til quinny zapp xtra med bilstol på
..... kan det være det du har sett?
Har hørt om mange som bruker understellet til quinny zapp xtra med bilstol på
..... kan det være det du har sett?
Siterer! Er dette jeg har og er super fornøyd! Ikke koster det mye og ei heller tar det stor plass i bilen. Super enkelt å montere/demontere![]()
babybanden.no mener og huske jeg betalte rett over 2 lapper for den, men sjekk prisjakt/prisguide så finner du ut hvor det er billigstHvor har du kjøpt?