Underforumene

Er ikke så flink til å bruke de, men det er mye fordi det tar lang tid å få svar og det er lite aktivitet der

Sjekker mine faste underforum, men det skjer lite som jeg er interessert i der. Hobby og mat gidder jeg ikke sjekke engang, selv om jeg kunne tenkt meg å spurt om ting.

Ikke så greit når moderatorene ikke bruker de engang. Ok, nå skal jeg slutte å mase om flytting av tråder... :p

Men tilbake til saken, synes det tar lang tid før man får svar der, og får gjerne veldig få svar. :)

Vi bruker underforumene, og legger ut engasjeringer flere ganger i uka både på generelt og på underforumene. Det er bare å gå inn og se.

Sjelden jeg er innom andre steder enn generelt og terminforumene jeg hører til :)

Vi poster noen ganger her på generelt først, for så å flytte trådene etter en liten stund, for å "dra dere over" til underforumene ;)
Funker bare som irritasjon egentlig, for min del...

Jeg abonnerer på de foumene jeg følger, og får varsel om ny tråd som er startet. Start dem der, det drar meg inn. Start dem på generell, så overser jeg varselet for "den har jeg jo allerde sett på generell".

Er innom noen av de å leser og kommenter litt om e har noe å bidra med, men poster sjelden noe selv der!

Jeg er veldig dårlig på å gå inn på de :p

Back
Topp