Underforumene

Ikke så greit når moderatorene ikke bruker de engang. Ok, nå skal jeg slutte å mase om flytting av tråder... :p

Men tilbake til saken, synes det tar lang tid før man får svar der, og får gjerne veldig få svar. :)

Jeg kommenterer og lager tråder på de underforumene som er aktuelle for meg.
Men jeg er ikke innom ALLE underforumene, det orker jeg ikke:P

Ikke så greit når moderatorene ikke bruker de engang. Ok, nå skal jeg slutte å mase om flytting av tråder... :p

Men tilbake til saken, synes det tar lang tid før man får svar der, og får gjerne veldig få svar. :)
Du sier noe der;)

Jeg kommenterer og lager tråder på de underforumene som er aktuelle for meg.
Men jeg er ikke innom ALLE underforumene, det orker jeg ikke:p
Nei, det gjør ikke jeg heller. Men syns det var så kjekt da det var godt med liv der. Og så greit å samle enkelte temaer:)

Innimellom men det er ofte så stille der....

Titter innom, men poster lite der. Svangerskap og fødsel bruker jeg fordi der er det litt liv. Lager jeg en tråd vil jeg ha svar, og det får man her og ikke på underforumene. :)

Var flinkere før :-) Ser ikke helt poenget når til og med moderatorene poster innlegg på generelt som helt tydelig er et Foreldre og Barn innlegg, eller Svangerskapsrelatert innlegg :-) Da blir jo vitsen med å besøke underforumet borte når man har "alt" her.

Er forøvrig innom Vi prøver hver dag:-) Heier litt!

Er innom, og prøver å være litt ktiv. Men er ofte mye stillere der. Bruker termin forumet mye da! Er vel der jeg er mest tror jeg, i hvert fall nå i det siste:)

Går som regel på påminnelser også strekker ikke tiden til mer så litt tilfeldig hvor jeg er

Er innom litt her og der, men merker jo jeg har mine faste som jeg er innom oftere enn andre :-)

Har varsel på de jeg syns er interessante, og det er en del :)

Jeg er innom underforum hver dag, men kun de jeg har noen interesse av. Stort sett svangerskap og fødsel og livet med barn. Hender jeg tar turen innom sex og samliv og arbeidsliv og økonomi. Men som flere sier over her, så syns jeg det er rart at til og led moderatorene poster alt mulig på generelt i stedet for å bruke underforumene. Vil tro det ligger samme grunn bak for dem som alle andre, det er på generelt man får svar og de trådene de lager er jo for å øke aktiviteten på forumet.

Back
Topp