Underforumene

Er innom overalt. Ser at moderatorene engasjerer mye der jeg er iallfall. For eks svangerskap og fødsel og livet med barn.

Hender jeg tittet innom, men ikke alle...

Innom i blant, men er mest på terminforum, må jeg innrømme. =)

Var flinkere før :) Ser ikke helt poenget når til og med moderatorene poster innlegg på generelt som helt tydelig er et Foreldre og Barn innlegg, eller Svangerskapsrelatert innlegg :) Da blir jo vitsen med å besøke underforumet borte når man har "alt" her.

Er forøvrig innom Vi prøver hver dag:) Heier litt!

Vi poster noen ganger her på generelt først, for så å flytte trådene etter en liten stund, for å "dra dere over" til underforumene ;)

Vi poster noen ganger her på generelt først, for så å flytte trådene etter en liten stund, for å "dra dere over" til underforumene ;)
Kan jo kun snakke for meg selv, men jeg blir sjeldent med over til underforumet når tråden flyttes. Den dør jo så fort ut på disse underforumene. Da er det ikke noe gøy :p

Er mest innom vi som prøver forumet. Men fikk tilgang til skjult forum der inne og der er det jo helt dødt, så det var litt skuffende :rolleyes:

Er mest innom vi som prøver forumet. Men fikk tilgang til skjult forum der inne og der er det jo helt dødt, så det var litt skuffende :rolleyes:
Jeg vil tro det er mange som kommer og går der inne.

Jeg vil tro det er mange som kommer og går der inne.

Ja, det har nok en del med saken å gjøre.. Er jo forsåvidt bra at ikke folk blir værende der så lenge :) gleder meg til jeg kan hoppe inn i et terminforum jeg :)

Ja, det har nok en del med saken å gjøre.. Er jo forsåvidt bra at ikke folk blir værende der så lenge :) gleder meg til jeg kan hoppe inn i et terminforum jeg :)
Ja det er bedre på terminforumene :) da blir man også bedre kjent :) feb 14 holder for eksempel koken oppe ennå!! :) er sååå hyggelig

Er innom prøveforumet mer enn her på generelt.
Titter i blant innom svangerskap/fødsel og livet med barn. Noen ganger et par andre underforum.. Men det skjer så lite der :(

Innimellom får jeg kick når det er tregt her inne. Da kikker jrg rundt etter mer liv.

Jeg var flink da vi ble oppfordret til det, men når moderatorene bare lager tråder og prøver å få liv på generelt, samt ikke er konsekvente med flytting av tråder så gidder jeg ikke lenger. Hadde vært helt greit med underforum dersom det fakrisk funker, men da må en stoe jobb gjøres her på generelt. Siden moderatorene poster tråder som skulle vært på underforum så blir poenget borte.

Back
Topp