Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var flinkere førSer ikke helt poenget når til og med moderatorene poster innlegg på generelt som helt tydelig er et Foreldre og Barn innlegg, eller Svangerskapsrelatert innlegg
Da blir jo vitsen med å besøke underforumet borte når man har "alt" her.
Er forøvrig innom Vi prøver hver dagHeier litt!
Kan jo kun snakke for meg selv, men jeg blir sjeldent med over til underforumet når tråden flyttes. Den dør jo så fort ut på disse underforumene. Da er det ikke noe gøyVi poster noen ganger her på generelt først, for så å flytte trådene etter en liten stund, for å "dra dere over" til underforumene![]()
Hvilken underforum er favorittene dine?Ja det gjør jeg. Har flere som favoritter.
Jeg vil tro det er mange som kommer og går der inne.Er mest innom vi som prøver forumet. Men fikk tilgang til skjult forum der inne og der er det jo helt dødt, så det var litt skuffende![]()
Jeg vil tro det er mange som kommer og går der inne.
Ja det er bedre på terminforumeneJa, det har nok en del med saken å gjøre.. Er jo forsåvidt bra at ikke folk blir værende der så lengegleder meg til jeg kan hoppe inn i et terminforum jeg
![]()