under 2 mnd

I dag er min 7 måneders dag!

Sett denne?

ImageUploadedByBV Forum1362565667.798071.jpg

Den var grei :) har litt under ei uke før jeg er der da:)

Fant ut at det var veldig greit med en sånn fordi alle som ikke er eller har vært gravide skjønner jo ikke de uke greiene :p

Herlig å se, gleder meg til å nå 7mnd jeg og

Fant ut at det var veldig greit med en sånn fordi alle som ikke er eller har vært gravide skjønner jo ikke de uke greiene :p
Haha folk blir så irritert på meg når jeg svarer i uker å ikke har peiling på hvilke. Mnd jeg er i :)

ja, var lurt det! men er det sånn at jeg kan si at jeg er 7 måneder på vei, eller at jeg er 8 ? eller skal jeg liksom si at jeg er iiii min 8 mnd?

huh, kanskje jeg bare skal si hvor lenge jeg har igjen :P haha

ja, var lurt det! men er det sånn at jeg kan si at jeg er 7 måneder på vei, eller at jeg er 8 ? eller skal jeg liksom si at jeg er iiii min 8 mnd?

huh, kanskje jeg bare skal si hvor lenge jeg har igjen :P haha
Haha, jeg sier i hvertfall nå at jeg er 7 måneder på vei, også holder jeg på meg det i to uker og da er jeg "7 og en halv månede" på vei. Og så går jeg over til 8 måneder når jeg snart er der :p så sier aldri "i min åttende månede" men det kan jo være en ide :p

Synes det virker så utrolig lenge til termindato som er 10.mai.. Men plutselig er vi der :) Jobber 60 % og har to dager fri for uken. Synes det er godt å være i aktivitet på jobb, iallefall være i miljøet med barna og de voksne (jobber på småbarnsavd) Samtidig som det er ufattelig godt å ha to dager fri for uken og slappe av!! :)

Synes det virker så utrolig lenge til termindato som er 10.mai.. Men plutselig er vi der :) Jobber 60 % og har to dager fri for uken. Synes det er godt å være i aktivitet på jobb, iallefall være i miljøet med barna og de voksne (jobber på småbarnsavd) Samtidig som det er ufattelig godt å ha to dager fri for uken og slappe av!! :)
Kunne virkelig ønske jeg greide å jobbe litt, for dagene går skikkelig treigt nå.

Jeg måtte nokk gi meg meg jobbingen på torsdag :( fikk akutte smerter nedover høyre fot.. har tydeligvis fått svangerskapsisjas! blæh. jeg som hadde så lyst til å jobbe ut kontrakt tiden som er 27.mars! menmen, har nå i det minste klart å jobbe så langt :)

Jeg måtte nokk gi meg meg jobbingen på torsdag :( fikk akutte smerter nedover høyre fot.. har tydeligvis fått svangerskapsisjas! blæh. jeg som hadde så lyst til å jobbe ut kontrakt tiden som er 27.mars! menmen, har nå i det minste klart å jobbe så langt :)
Syntes du har vært flink å holdt ut lenge jeg :) :)

Så kjedelig!:( isjas er ikkje noe godt:( men syns du har vært flink eg.. du har jo jobba heilt til no:) god bedring:)

Synes du er flink som har holdt ut så langt jeg :)

Takk skal dere ha ;) ja, er jo så kjedelig å sitte hjemme! men nå skal jeg begynne å gjøre i stand barnerommet :)

Takk skal dere ha ;) ja, er jo så kjedelig å sitte hjemme! men nå skal jeg begynne å gjøre i stand barnerommet :)
Åh så koselig! Kos deg masse med det! Skulle ønske vi hadde mer igjen:-) hihi!

Back
Topp