Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kult! Er 31+4 så jeg er i min åttende måned da!
Haha folk blir så irritert på meg når jeg svarer i uker å ikke har peiling på hvilke. Mnd jeg er iFant ut at det var veldig greit med en sånn fordi alle som ikke er eller har vært gravide skjønner jo ikke de uke greiene![]()
Fant ut at det var veldig greit med en sånn fordi alle som ikke er eller har vært gravide skjønner jo ikke de uke greiene![]()
Haha, jeg sier i hvertfall nå at jeg er 7 måneder på vei, også holder jeg på meg det i to uker og da er jeg "7 og en halv månede" på vei. Og så går jeg over til 8 måneder når jeg snart er derja, var lurt det! men er det sånn at jeg kan si at jeg er 7 måneder på vei, eller at jeg er 8 ? eller skal jeg liksom si at jeg er iiii min 8 mnd?
huh, kanskje jeg bare skal si hvor lenge jeg har igjenhaha
Kunne virkelig ønske jeg greide å jobbe litt, for dagene går skikkelig treigt nå.Synes det virker så utrolig lenge til termindato som er 10.mai.. Men plutselig er vi derJobber 60 % og har to dager fri for uken. Synes det er godt å være i aktivitet på jobb, iallefall være i miljøet med barna og de voksne (jobber på småbarnsavd) Samtidig som det er ufattelig godt å ha to dager fri for uken og slappe av!!
![]()
Det synes jeg også! godt vi har kommet så langt som vi har!Kunne virkelig ønske jeg greide å jobbe litt, for dagene går skikkelig treigt nå.
Syntes du har vært flink å holdt ut lenge jegJeg måtte nokk gi meg meg jobbingen på torsdagfikk akutte smerter nedover høyre fot.. har tydeligvis fått svangerskapsisjas! blæh. jeg som hadde så lyst til å jobbe ut kontrakt tiden som er 27.mars! menmen, har nå i det minste klart å jobbe så langt
![]()
Så kjedelig!Jeg måtte nokk gi meg meg jobbingen på torsdagfikk akutte smerter nedover høyre fot.. har tydeligvis fått svangerskapsisjas! blæh. jeg som hadde så lyst til å jobbe ut kontrakt tiden som er 27.mars! menmen, har nå i det minste klart å jobbe så langt
![]()
Synes du er flink som har holdt ut så langt jegJeg måtte nokk gi meg meg jobbingen på torsdagfikk akutte smerter nedover høyre fot.. har tydeligvis fått svangerskapsisjas! blæh. jeg som hadde så lyst til å jobbe ut kontrakt tiden som er 27.mars! menmen, har nå i det minste klart å jobbe så langt
![]()
Åh så koselig! Kos deg masse med det! Skulle ønske vi hadde mer igjenTakk skal dere haja, er jo så kjedelig å sitte hjemme! men nå skal jeg begynne å gjøre i stand barnerommet
![]()
Åh så koselig! Kos deg masse med det! Skulle ønske vi hadde mer igjenhihi!