Under 1300 innlegg til skjult gruppe!

Himmel, så flinke dere har vært damer!
Får prøve å bidra på de siste hundre nå.
Måtte ta en liten nettpause, siden vi dro ut for å spise middag i dag :happy:

Åhh spis ute hørtes godt ut :D her ble det bare pannekaker til meg og snuppa [emoji23]
 
Åhh spis ute hørtes godt ut :D her ble det bare pannekaker til meg og snuppa [emoji23]

Pannekaker er jo godt da :happy:
Jeg hadde planlagt middag og tatt kyllingen ut av fryseren. Stod på verandaen og hengte opp klær, kjente lukten av grillmat hos naboen og påpekte til gubben at vi må kjøpe grill snart. Hans respons, "ja, men da går vi ut å spiser da..." :hilarious:
Klager ikke på det. Slippe å lage, slippe oppvasken. Helt grei avslutning på siste feriedagen :D
 
Pannekaker er jo godt da :happy:
Jeg hadde planlagt middag og tatt kyllingen ut av fryseren. Stod på verandaen og hengte opp klær, kjente lukten av grillmat hos naboen og påpekte til gubben at vi må kjøpe grill snart. Hans respons, "ja, men da går vi ut å spiser da..." :hilarious:
Klager ikke på det. Slippe å lage, slippe oppvasken. Helt grei avslutning på siste feriedagen :D

Joda pannekaker er godt og en sikker vinner hos barn :p

Hehe grei måtte å gjøre det på ja :p og sant slipper jo alt! :D
 
Joda pannekaker er godt og en sikker vinner hos barn :p

Hehe grei måtte å gjøre det på ja :p og sant slipper jo alt! :D

Hvor gammel er jenta di? Vi har faktisk ikke hatt pannekaker til middag med datteren vår enda. Vi hadde hjemmebakt pizza, og det liker ettåringen her.
 
Hvor gammel er jenta di? Vi har faktisk ikke hatt pannekaker til middag med datteren vår enda. Vi hadde hjemmebakt pizza, og det liker ettåringen her.

Frøkna er 2,5 år snart! :) Blir faktisk 3 år 4 april [emoji173]️ så blir to aprilskatter på oss om dette går bra.

Har funnet ut at mat på P er sikker vinner hos barn: pannekaker, pizza, pasta og pølse [emoji23]
 
Frøkna er 2,5 år snart! :) Blir faktisk 3 år 4 april [emoji173]️ så blir to aprilskatter på oss om dette går bra.

Har funnet ut at mat på P er sikker vinner hos barn: pannekaker, pizza, pasta og pølse [emoji23]
Ja, pasta er virkelig vinner her. Hun er helt gal etter det! Hun spiser all pasta først før hun spiser alt annet på tallerkenen. Jeg ble litt gal av det sist, for vi hadde pasta med kjøttboller, og hun elsker kjøtt. Måtte si til henne at det var kjøtt og at det er godt. Pølser har vi ikke gitt henne enda, for jeg er ikke noe glad i pølser selv. Uansett så spiser hun alt, så har ikke behov for å introdusere henne for pølser helt enda.
 
Back
Topp