Under 1300 innlegg til skjult gruppe!

Herrefred dere har virkelig stått på! Jeg sovnet jeg [emoji23][emoji23]

Blir lite tid her når man er alene med 2 åring som vil herje og styre og i tillegg en form som ikke er på topp i dag! :/

hoff:( ja da tenker jeg at du har nok med deg selv og lille<3 god bedring til deg!

hoff:( ja da tenker jeg at du har nok med deg selv og lille<3 god bedring til deg!

Tusen takk! Ja skal innrømme det var nok litt lettere å være gravid når man kun var to, noe annet nå med ei lita ei i tillegg [emoji12] men det går, hun er heldigvis veldig flink å gjøre ting på egenhånd [emoji2]

Tusen takk! Ja skal innrømme det var nok litt lettere å være gravid når man kun var to, noe annet nå med ei lita ei i tillegg [emoji12] men det går, hun er heldigvis veldig flink å gjøre ting på egenhånd [emoji2]

hehe ja, for da har man kun seg selv å ta vare på, nå har du både deg selv, lille spire i magen og henne<3 deilig at hun kan gjøre ting litt alene :)

hehe ja, for da har man kun seg selv å ta vare på, nå har du både deg selv, lille spire i magen og henne<3 deilig at hun kan gjøre ting litt alene :)

Ja det er noe annet da :) Men ja er godt at hun kan underholde seg selv litt selv :)

Jeg er ikke i form idag, hadde tenkt å skravle mye her inne! Men orker ikke! Kvalmen kommer i byger :/

Back
Topp