Unødvendig svaring...

talata

Forumet er livet
haha - mulig jeg er rar, men jeg irriterer meg litt over unødvendig svaring jeg... har gjort det over lengere tid...

Feks , snakker me ei på msn nå, å ho spørr hvordan det går me thea... Jo ho har feber i 40 sier jeg...

Uff da, det er ikke bra, får jeg til svar....

Nei jeg vet det ikke er bra, totalt unødvendig å opplyse meg om det, det er ganske så opplagt lissom..... - å dette er bare ett eks..

Sorry azz[:-]

Har dere fått unødvendige svar som dere vil dele?

Det var jo et støttende svar. Hva ville du helst hørt, da? Forslag til hva du kan gjøre for å få henne frisk..? (det vet du vel selv). Ingen svar i det hele tatt? Har litt prob med å skjønne denne her, altså...Er vel hygg at man bryr seg

ORIGINAL: Juliette

Det var jo et støttende svar. Hva ville du helst hørt, da? Forslag til hva du kan gjøre for å få henne frisk..? (det vet du vel selv). Ingen svar i det hele tatt? Har litt prob med å skjønne denne her, altså...Er vel hygg at man bryr seg

Hva me: God bedring til Thea-...? Jo hygglig at dem bryr seg, men kan jo formulere seg andeledes da... jeg vet jo at det ikke er bra at ho er syk lissom.....

ORIGINAL: et_lite_vesen

ORIGINAL: talata

haha - mulig jeg er rar, men jeg irriterer meg litt over unødvendig svaring jeg... har gjort det over lengere tid...

Feks , snakker me ei på msn nå, å ho spørr hvordan det går me thea... Jo ho har feber i 40 sier jeg...

Nei jeg vet det ikke er bra, totalt unødvendig å opplyse meg om det, det er ganske så opplagt lissom..... - å dette er bare ett eks..

Ja, denne er jo også fin:

Du har nettopp mistet en som er nær og folk spør:"Hvordan har du det?".

Ja den er fin.. "ja du, jeg danser å er gla lissom [:-][:-]

ORIGINAL: Juliette

Hva me: God bedring til Thea-...? Jo hygglig at dem bryr seg, men kan jo formulere seg andeledes da... jeg vet jo at det ikke er bra at ho er syk lissom.....

Når man sitter og chatter på MSN er man vel kanskje ikke like åndsnærværende hele tiden?[;)]

er vel for å væres støttende? Som æsj så kjedelig... så dumt at det er slik.. blabla.. er vel bare en måte å utrykke seg på[:D] Ikke alle tenker likt heldigvis

"Det er ikke bra" det sier jeg også - for meg betyr det liksom "så leit"... "Det var ikke noe særlig"... eller noe sånn.
Greia er vel bare at når man ser ting skrevet så blir det tolket så annerledes.

ORIGINAL: Tøfflusa

Jeg synes ikke det er noe ille å skrive det da...
Hva hadde du tenkt deg til svar da?

Det er noe jeg kunne sagt.. Synes det er verre med de som sier ok, ja, nei.. Og det er det eneste[:'(]

har en mor som alltid svarer på sms'er med "ok!"

Det er litt frustrerende. Ofte unødvendig, og ofte litt forvirrende, for en vet ikke hva hun mener. [8D]

ORIGINAL: Senator Malin

DIsse er mye verre:

Du har nettopp våkna og står opp. Noen i huset sitter i stua og ser du kommer.
"Næh, er du oppe du og?" -Neeeida.. Ligger og sover enda jeg!

Du er ute og triller tur.
"JAsså, ute og triller?" -Nei, er hjemme og lager middag jeg [8|]

Du står og lager middag.
"Står du der og lager middag du da?" -Nei, jeg er i dusjen, ser du ikke det?

Du kommer ut fra badet med turban rundt håret, våt og håndduk surra rundt deg.
"Har du dusja?" -Nei, har sett film

[8|][8|][8|]

[:D]

nettopp [:D][:D][:D][:D][:D]
Pleier å svare nei jeg da..... [:-]

eller hvis du har klippet deg kort,og folk spør: "har du klippet deg?"

eller hvis du kommer på en fest,og folk spør: "så du kom allikevel?"

Og de som spør: "hvordan går det med deg?" og forventer at du skal svare: "bare bra" men så blir de overrasket når du forteller hvordan du virkelig har det....

ORIGINAL: Sunniva85

ORIGINAL: Senator Malin

DIsse er mye verre:

Du har nettopp våkna og står opp. Noen i huset sitter i stua og ser du kommer.
"Næh, er du oppe du og?" -Neeeida.. Ligger og sover enda jeg!

Du er ute og triller tur.
"JAsså, ute og triller?" -Nei, er hjemme og lager middag jeg [8|]

Du står og lager middag.
"Står du der og lager middag du da?" -Nei, jeg er i dusjen, ser du ikke det?

Du kommer ut fra badet med turban rundt håret, våt og håndduk surra rundt deg.
"Har du dusja?" -Nei, har sett film

[8|][8|][8|]

[:D]

Haha! Ja, de er fine[:)] 

Eller:
Noen sitter å gråter, så kommer det noen og spør "Går det bra med deg?"[:-]

Jeg synes i den settingen at det er hundre ganger bedre å si NOE (dog på en kanskje litt sleivete måte) enn å ikke si noe. - altså, ikke det at man skal prate personen ihjel...
For min del så ser jeg på den setningen som en ÅPNINGSreplikk - ment som å åpne for at den andre kan fortelle.

ORIGINAL: et_lite_vesen

Ja, denne er jo også fin:

Du har nettopp mistet en som er nær og folk spør:"Hvordan har du det?".

har du vært oppi den situasjonen da? att en du kjenner har mistet noen av sine nære?
Er ikke lett å møte hun/han på butikken el ligende. da spørr man jo gjerne hvordan de har det

Jeg ser virkelig ikke hva som er så ille med å gi et støttende svar. Viser jo bare at en bryr seg. [:)]

Hva sier du når noen sier at de har mistet noen som står de nær? Sier du ikke "Det var trist" osv? Er jo selvsagt at det er trist[;)]

ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne

Og av andre fjottspørsmål som du har lyst til å slå ned folk når de spør:
"Har du ikke født ennå?" [>:][>:][>:][>:][>:] 

Hahaha jepp [:'(][:D]

Mye en sier uten å tenke!

ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne

Og av andre fjottspørsmål som du har lyst til å slå ned folk når de spør:
"Har du ikke født ennå?" [>:][>:][>:][>:][>:] 

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Joda sier man neste gang, MEN har blitt gravid igjen veldig kjappt!! [8D]

Ja ja, det er mye man kan henge seg opp i....

sjønte ikkje ka som va så galt m den æ då

men en a di æ hate e når tlf renge kl 4om natta å di spør: vækte æ dæ??
neida som småbarnsmor sett æ alltids oppe kl 4 ja[&:]

Jeg sier hundre ganger mer ja takk til en halvrar replikk  enn noen som skal si "Jeg vet AKKURAT hvordan du har det..." hvis jeg har det kjipt. DET gjør du ikke. Vi er alle forskjellige, og ingen reagerer heeelt likt.

ORIGINAL: snikende ullteppe

sjønte ikkje ka som va så galt m den æ då

men en a di æ hate e når tlf renge kl 4om natta å di spør: vækte æ dæ??
neida som småbarnsmor sett æ alltids oppe kl 4 ja[&:]

Tja, etter hva jeg ser her inne så ER du jo som oftest oppe til 4 om natta..?! [:D]

Back
Topp