Unødvendig svaring...

Alt bunner jo bare ned i at folk bryr seg. Ikke alltid så lett å vite hva man skal si, men man ønsker å si noe.
Å når man chatter er det jo ikke alltid man gidder å skrive ett fryktelig langt og gjennomtenkt svar...

ORIGINAL: Angel with baby

eg syns noke av da mest irriterende, då eg mista sønnen min i krybbedød, så spurde ein bekjent av familien om da gjekk bra med meg, så traff ho meg på eit godt tidspunkt, så eg sa no da, at da går no fint akkurat no.
Og får svar om at "nei, da kan ikkje gå bra når sånt skjer!"
DA syns eg e heilt unødvendig..

På en annen måte så tror jeg det er veldig vanskelig for de utenforstående å finne noe passende å si... [&:] Men jeg skjønner deg godt også. Kondolerer så mye..[&o] Det er helt forferdelig når sånt skjer.. (

Som trådstarter mente med sitt hovedinnlegg, så kan jeg signere henne på akkurat det: Du vet jo at det er forferdelig, men jeg vil likevel vise min omtanke... [&o])

Akkurat den der du ble irritert for her skjønte jeg ikke helt, men fatter hvor du vil hen...
Det er MYE unødvendig svaring rundt om kring[:-]

ha ha ha svarer ofte sånn, men ofte jeg gjør det når jeg holder på med andre ting samtidig så da blir det sånne svar

Back
Topp