Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅååhHar hatt migrene i mange år, men prøvd å holde meg mest mulig unna tabletter. Av alle mulige ting, smurte eg et tynt lag viltarol krem i tinningen, lindrer smertene for meg![]()
Så vi er flere med den "fantastiske" fibromyalgien herÅååhD har jeg aldri prøvd ! Takk for tips
Har migrenemedisin, men tar det IKKE nå
Sliter med hodet pga fibromyalgi :/
Så vi er flere med den "fantastiske" fibromyalgien her![]()
Ja, må ikke snakkeSå vi er flere med den "fantastiske" fibromyalgien her![]()
HuffdaEr muligens med i klubben etterhvert... Mamma har det, og lillebroren min finn nylig samme diagnosen. Jeg har mange av symptomene, men har bare ikke følt det så ille enda at jeg orker å sette i gang noen utredning.
Ikke lenge side jeg fikk diagnosen her rett før jul og første unge på vei, veldig spent på hvordan formen kom til å bli. Men med nok hvile så har det gått greit så langt. Håper å klare å lytte nok til kroppen slik at jeg ikke får disse verste periodene.Ja
Ja, må ikke snakkeÅ merker at den blir bare værre og værre som årene går
![]()
Ikke lenge side jeg fikk diagnosen her rett før jul og første unge på vei, veldig spent på hvordan formen kom til å bli. Men med nok hvile så har det gått greit så langt. Håper å klare å lytte nok til kroppen slik at jeg ikke får disse verste periodene.
Jeg trente i noen år, og var i tipptopp formMamma har trent seg mye friskere. Hun er ufør da, og har trodd at det var så mye trening hun ikke klarte å gjøre, så hun trente litt. Så begynte hun hos pt, og trener som bare det når hun får veiledning og oppfølging. Har trent av seg 10 kg siste året. Svømmer ukentlig i oppvarmet basseng, og har fått liggesykkel, som ikke belaster hendene så mye. Så hun må trene nesten daglig for å holde seg i form. Merker jo også selv at jeg kommer i en sylus av slapphet og mer vondt når jeg har hoppet over trim på en stund.