Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh D har jeg aldri prøvd ! Takk for tips Har migrenemedisin, men tar det IKKE nå Sliter med hodet pga fibromyalgi :/Har hatt migrene i mange år, men prøvd å holde meg mest mulig unna tabletter. Av alle mulige ting, smurte eg et tynt lag viltarol krem i tinningen, lindrer smertene for meg
Så vi er flere med den "fantastiske" fibromyalgien herÅååh D har jeg aldri prøvd ! Takk for tips Har migrenemedisin, men tar det IKKE nå Sliter med hodet pga fibromyalgi :/
Så vi er flere med den "fantastiske" fibromyalgien her
Ja, må ikke snakke Å merker at den blir bare værre og værre som årene gårSå vi er flere med den "fantastiske" fibromyalgien her
Huffda Håper du slipper unna !Er muligens med i klubben etterhvert... Mamma har det, og lillebroren min finn nylig samme diagnosen. Jeg har mange av symptomene, men har bare ikke følt det så ille enda at jeg orker å sette i gang noen utredning.
Ikke lenge side jeg fikk diagnosen her rett før jul og første unge på vei, veldig spent på hvordan formen kom til å bli. Men med nok hvile så har det gått greit så langt. Håper å klare å lytte nok til kroppen slik at jeg ikke får disse verste periodene.Ja
Ja, må ikke snakke Å merker at den blir bare værre og værre som årene går
Ikke lenge side jeg fikk diagnosen her rett før jul og første unge på vei, veldig spent på hvordan formen kom til å bli. Men med nok hvile så har det gått greit så langt. Håper å klare å lytte nok til kroppen slik at jeg ikke får disse verste periodene.
Jeg trente i noen år, og var i tipptopp form Meeen så sa kroppen stopp, og jeg kan ikke gjøre for mye ut av treningen lengreMamma har trent seg mye friskere. Hun er ufør da, og har trodd at det var så mye trening hun ikke klarte å gjøre, så hun trente litt. Så begynte hun hos pt, og trener som bare det når hun får veiledning og oppfølging. Har trent av seg 10 kg siste året. Svømmer ukentlig i oppvarmet basseng, og har fått liggesykkel, som ikke belaster hendene så mye. Så hun må trene nesten daglig for å holde seg i form. Merker jo også selv at jeg kommer i en sylus av slapphet og mer vondt når jeg har hoppet over trim på en stund.