Umulig å få sove ...

linnh85

Glad i forumet
Himmel å pannkaka for ei hinsides heidundranes hodepine æ har :arghh:
Æ blir sprø snart ... Nån som har gode tips for å få letta litt på trykket å bankingen ?

Jeg har hatt dundrende hodepine siden i går, og våknet nå med enda værre hodepine (hvis mulig). Så jeg tok meg faktisk akkurat en paracet for å se om det hjelper... :)

I tillegg til de andre tipsene, frisk luft. Prøv å gå en tur i løpet av dagen.

Etter mange dager med dundrende hodepine, gikk jeg til osteopat. Har hatt to behandlinger og hodepinen er så og si borte. Anbefales :)

Nakke- og hodebunnsmassasje, avspenningsøvelser, en varm dusj :)

på Spotify finner du lydspor med avspenningsøvelser. Jeg bruker et som heter "stranden". De kan høres litt søkte ut, men det har hjulpet meg mange ganger jeg ikke har fått sove!

Tusen Tusen Takk for svar jenter !! Her er det bare å prøve :)

Har hatt migrene i mange år, men prøvd å holde meg mest mulig unna tabletter. Av alle mulige ting, smurte eg et tynt lag viltarol krem i tinningen, lindrer smertene for meg :)

Har hatt migrene i mange år, men prøvd å holde meg mest mulig unna tabletter. Av alle mulige ting, smurte eg et tynt lag viltarol krem i tinningen, lindrer smertene for meg :)
Åååh :) D har jeg aldri prøvd ! Takk for tips :D Har migrenemedisin, men tar det IKKE nå :p Sliter med hodet pga fibromyalgi :/

Så vi er flere med den "fantastiske" fibromyalgien her :(

Er muligens med i klubben etterhvert... Mamma har det, og lillebroren min finn nylig samme diagnosen. Jeg har mange av symptomene, men har bare ikke følt det så ille enda at jeg orker å sette i gang noen utredning.

Ja
Så vi er flere med den "fantastiske" fibromyalgien her :(
Ja, må ikke snakke :( Å merker at den blir bare værre og værre som årene går :(

Er muligens med i klubben etterhvert... Mamma har det, og lillebroren min finn nylig samme diagnosen. Jeg har mange av symptomene, men har bare ikke følt det så ille enda at jeg orker å sette i gang noen utredning.
Huffda :( Håper du slipper unna ! :(

Ja

Ja, må ikke snakke :( Å merker at den blir bare værre og værre som årene går :(
Ikke lenge side jeg fikk diagnosen her rett før jul og første unge på vei, veldig spent på hvordan formen kom til å bli. Men med nok hvile så har det gått greit så langt. Håper å klare å lytte nok til kroppen slik at jeg ikke får disse verste periodene.

Ikke lenge side jeg fikk diagnosen her rett før jul og første unge på vei, veldig spent på hvordan formen kom til å bli. Men med nok hvile så har det gått greit så langt. Håper å klare å lytte nok til kroppen slik at jeg ikke får disse verste periodene.

Mamma har trent seg mye friskere. Hun er ufør da, og har trodd at det var så mye trening hun ikke klarte å gjøre, så hun trente litt. Så begynte hun hos pt, og trener som bare det når hun får veiledning og oppfølging. Har trent av seg 10 kg siste året. Svømmer ukentlig i oppvarmet basseng, og har fått liggesykkel, som ikke belaster hendene så mye. Så hun må trene nesten daglig for å holde seg i form. Merker jo også selv at jeg kommer i en sylus av slapphet og mer vondt når jeg har hoppet over trim på en stund.

Mamma har trent seg mye friskere. Hun er ufør da, og har trodd at det var så mye trening hun ikke klarte å gjøre, så hun trente litt. Så begynte hun hos pt, og trener som bare det når hun får veiledning og oppfølging. Har trent av seg 10 kg siste året. Svømmer ukentlig i oppvarmet basseng, og har fått liggesykkel, som ikke belaster hendene så mye. Så hun må trene nesten daglig for å holde seg i form. Merker jo også selv at jeg kommer i en sylus av slapphet og mer vondt når jeg har hoppet over trim på en stund.
Jeg trente i noen år, og var i tipptopp form :) Meeen så sa kroppen stopp, og jeg kan ikke gjøre for mye ut av treningen lengre :(

Back
Topp