Umistelige Sofia

Forferdelig trist! Min store skrekk.
Klem til dere <3

Så forferdelig trist å lese:( ord blir fattige! Kan ikke forestille meg hva dere går gjennom:(
Ta vare på hverandre i den vanskelige tiden <3
Varme klemmer<3

Ufattelig trist det som har hendt dere <3 sender masse varme klemmer! Kondolerer <3

Jeg hadde merket lite foster aktivitet på lørdag, men var en del på farta og hadde konstante kynnere hele dagen, men merket ikke noe på kvelden selv om jeg roet ned tempoet.
I går da jeg våknet tok jeg et stort glass med sjokolade melk og litt senere en milkshake, men hun flyttet seg kun når jeg skiftet stilling, som om hun bare fulgte tyngdekraften.
Ringte deretter føden og fikk komme inn med en gang. Der fant de ingen fosterlyd så de tok ultralyd.
Konstaterte der at Sofia hadde dødd i magen min 38+5:(
Nå venter jeg på å bli satt i gang...
Åh, kjære deg..❤ Jeg finner ikke ord :'( Sender all mulig medfølelse og gode tanker til deg og dine ❤

Så forferdelig å lese! Stakkars deg:Heartred dette skal virkelig ingen måtte oppleve. Veldig lei meg på dine vegne. Gode tanker og klemmer går til deg!

Ubeskrivelig trist å lese. Ord blir fattige!

:angel11

Kondolerer så mye! Dette var utrolig trist og vondt å lese, og jeg kan ikke forestille meg hvordan du har det. Sender deg mange gode klemmer <3

Neinei! :( Kjære vene det gjør vondt i hjertet av å lese dette :( Ta godt vare på hverandre! Sender en haug av varme klemmer, ord blir fattige :(

helt grusom nyhet, kondolerer masse! Kan ikke forestille meg hvordan du/ dere har det nå <3 Det å miste et barn må være det værste man kan oppleve! :(

Kondolerer så utrolig mye. Gjør så vondt å høre slikt. <3
Håper dere har ett godt nettverk rundt dere nå.

Kondolerer så mye til dere begge, ufattelig trist! Livet er så brutalt urettferdig noen ganger... ;( ta vare på hverandre <3 sender deg masse klemmer <3

Sniker fra november og nå ble jeg fryktelig trist! Mange gode tanker med dere nå og videre i fremtiden! Ord blir fattig! Gråter på deres vegne:( god klem

Så forferdelig trist.. kondolerer så mye.. Håper dere får god støtte i tiden fremover <3

Å nei... Så grusomt. sender deg masse varme tanker og klemmer <3

Back
Topp