Umistelige Sofia

Å miste et fullbårent barn er blant de tingene som ikke skal skje, men som grusomt nok skjer likevel. Det er ikke sånn man skal bli mamma. Og så er det sånn, likevel. Verden kan være så grusom og brutal. Jeg sender dere masse styrke til tiden som kommer!

Så utrolig vondt å lese :( tenker på dere <3

Å nei noe så forferdelig :( helt utenkelig at sånt kan skje. Håper dere finner styrke til å komme dere igjennom dette. Ta godt vare på hverandre nå.

Ånei :( ord strekker ikke til. Så forfærdelig å måtte oppleve noe slikt. Kondolerer så mye. Ta vare på hverandre❤️

Kan ikke tenke meg hvordan dere har det. Blir trist av å tenke på hvor vondt det må gjøre. Sender dere mange varme klemmer <3

Ord blir fattige. Kondolerer så uendelig mye :Heartbigred

Forferdelig trist lesing.. Jeg tenker så masse på dere, ta vare på hverandre .. Jeg gråter for dere!

Så ufattelig trist! Kondolerer❤️ta vare på hverandre!

Ånei :-( Jeg fikk frysninger av å lese dette.... Så uendelig trist ❤ Dette er ikke noe man skal behøve å gå igjennom, allikevel må noen det... Mange tanker til dere i dag, ta vare på hverandre..

Forferdelig trist å lese, kondolerer så mye! :( Mistet selv et barn i fjor, å vet at det ikke er noe noen kan si for å gjøre det bedre.. Men eneste jeg vil si er at dere må ta vare på hverandre i denne tunge tida <3

Varme tanker til dere <3

Så forferdelig å høre... <3 Ingen skulle behøve å oppleve dette. Det er så urettferdig <3 Sender varme tanker <3 <3 <3

:(
Mange tanker sendes til dere.
Ord blir fattige!

Har gruet meg til å lese en sånn beskjed her inne. Det kunne skjedd (og kan skje) meg, eller noen andre. Også hendte det dere. Livet er så sårbart.

Og det er jo ikke sånn en fødsel skal være.

Sender en stor klem til dere.

Back
Topp