Umistelige Sofia

Jeg har ikke ord, dette var grusomt å lese :( kan ikke forestille meg hvordan dere har det nå. Forferdelig urettferdig!

Ånei! Gråter for dere :-( Kan ikke tenke meg hvor vondt dere må ha det nå.. Ord blir tomme i slike situasjoner. Sender så mange varme tanker og klemmer jeg klarer ❤❤❤

Så vondt å høre. Sånt skal bare ikke skje :( Føler med dere og håper dere får den støtten og hjelpen dere trenger nå.

Veldig trist å lese, kjenner jeg får klump i halsen. Sender dere mange klemmer. Ta vare på hverandre. Kondolerer.

Huff, kondolerer så mye! <3 Mange varme tanker til dere i denne tunge tiden. <3

Så grusomt og ufattelig trist :( Kondolerer :Heartpink

Nei, nei, nei!! Så ufattelig grusomt! Jeg finner ikke ord.. Sånt skal liksom ikke skje :( sender dere mange varme klemmer og håper dere finner styrke til å komme dere igjennom dette.. :Heartred:Heartred

Så forferdelig urettferdig og unødvendig! Gråter for dere❤️
Ta vare på hverandre i tiden fremover!

Sniker litt fra september.. Dette var grusomt vondt å lese:( ord blir fattige, men sender varme tanker og klemmer! Ta vare på hverandre i tiden som kommer <3

Helt forferdelig :( Synes så synd på dere. Ingen bør oppleve noe sånt. Ta vare på hverandre. Ord blir fattige. Kondolerer ❤

Æ vet ikke ka æ skrive, annet enn at det var helt forferdelig ufattelig trist :( ta vare på hverandre :(

Så forferdelig grusomt :( Sender dere mange varme tanker. Ta vare på hverandre nå ❤️

Back
Topp