Umami taste teaser

hur gamla måste dom vara för att testa sånt?
3-4 måneder tenker jeg! Vi begynte da Hermine blei 4 måneder, feira 4 mnds dagen med pære i nett ;) Var veeeldig populært, og ikke farlig for lille magen :)

3-4 måneder tenker jeg! Vi begynte da Hermine blei 4 måneder, feira 4 mnds dagen med pære i nett ;) Var veeeldig populært, og ikke farlig for lille magen :)

Står fra 4 mnd`er+ på vår:)

Åå då ska jag köpa en! Birk äter på ALLT händer filtar leksaker, har alltid nått i munnen så den där skulle han nog gilla:D

de fleste babyer er veeeldig glad i fruktnettet ja ;) Jeg bruker melon, agurk, pære, kokte gulrøtter og eple i det :)

Ja, gleder meg til og prøve selv også:)

Fortell når du har prøvet det ut:):):p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Skal jeg nok gjøre:) Veldig lyst og prøve nå, men han har så innmari diaré:oops: Og i tillegg i dårlig form, så må vente litt!

Emmeth fikk lov og få litt pærepuré i taste teaseren:D Stor fornøyd;) Og den er gull verdt for gommene og tygge på også når de klør:)
1360337885748.jpg

1360337925207.jpg

1360337951961.jpg

1360337987582.jpg

Ååå, så søt han er! Den så skikkelig god ut å holde i og tygge på!!! En sånn må vi ha ja;) men er det ikke meninga de skal få fruktbiter i den da? :p

Hvordan går det med magen hannes forresten?

Hihi, han likte den skikkelig godt iallfall:) Falt helt klart i smak:p Ja, den er genial, og han har så godt grep på den og:)
Jo, er til fruktbiter og grønnsaker, men tenkte jeg ikke ville gi han noe kraftige saker, så da tok jeg en magevennlig løsning, og den digga han:D:D

Magen han har det greit nå virker det som:) Ikke bæsja mer enn 2 ganger idag, greit det var vann begge gangene, men så lenge det ikke er flere ganger virker det som at magen holder på og stabilisere seg igjen:) Hadde en god tisse bleie når jeg bytta sist også:) Hvordan er magen til Hermine nå da? Har hu fortsatt knip?

Sitter og ser på Åndenes hus-Virkelig en bra film:) Sett den mange ganger!

Hihi, han likte den skikkelig godt iallfall:) Falt helt klart i smak:p Ja, den er genial, og han har så godt grep på den og:)
Jo, er til fruktbiter og grønnsaker, men tenkte jeg ikke ville gi han noe kraftige saker, så da tok jeg en magevennlig løsning, og den digga han:D:D

Magen han har det greit nå virker det som:) Ikke bæsja mer enn 2 ganger idag, greit det var vann begge gangene, men så lenge det ikke er flere ganger virker det som at magen holder på og stabilisere seg igjen:) Hadde en god tisse bleie når jeg bytta sist også:) Hvordan er magen til Hermine nå da? Har hu fortsatt knip?
pærebiter er veldig magevennlig ;) Hermine fikk det da hun bare var 4 måneder, og aldri hadde fått noe annet enn melk før, og hun sutta i seg all safta og fikk ikke noe knip :D ...og hun er jo hypersensitiv ;)

Men så flott at han er på bedringens vei da :D Ingenting er bedre enn det! I følge min mor skal visstnok kokt eple være med på å binde magen, blåbær også! ;)

Nei, Hermine er ikke helt i slaget stakkars. Har plagdes noe fryktelig i natt, sutra og grått i søvne, prompa og pressa :( Vi har bytta på å ligge inntil henne og å sovet, men er fortsatt fryyyktelig trett! :confused: Vet ikke hva det er som plager henne, syntes hun kjentes så varm ut også men kan jo bare være fordi hun kava sånn! Ikke greit å vite om det er mage eller tenner eller what not! Tror også at hun drømmer for hun klynker i søvne :oops:

Så søt han er, ser ut som han digga pæra ja:-)

Emilie får eple i nett.. Ikke så lett stakkars :p

Vedlegg

• 1360573448696.jpg
    1360573448696.jpg
    48,7 KB · Visninger: 15
Back
Topp