mammas_elskling
Forelsket i forumet
hur gamla måste dom vara för att testa sånt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så søt daHehe takkkanskje vi skal bytte til den andre når nettene er litt mer brukt
takk for tipset!
3-4 måneder tenker jeg! Vi begynte da Hermine blei 4 måneder, feira 4 mnds dagen med pære i netthur gamla måste dom vara för att testa sånt?
3-4 måneder tenker jeg! Vi begynte da Hermine blei 4 måneder, feira 4 mnds dagen med pære i nettVar veeeldig populært, og ikke farlig for lille magen
![]()
Takk, tror jeg ville prøve en slik jeg ogsåPå Ringo butikk![]()
Tror jeg også skal kjøpe en sånn også og teste! Skader jo ikke å ha flereTakk, tror jeg ville prøve en slik jeg også
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Fortell når du har prøvet det utJa, gleder meg til og prøve selv også![]()
Fortell når du har prøvet det ut
Fortell når du har prøvet det ut
pærebiter er veldig magevennligHihi, han likte den skikkelig godt iallfallFalt helt klart i smak
Ja, den er genial, og han har så godt grep på den og
![]()
Jo, er til fruktbiter og grønnsaker, men tenkte jeg ikke ville gi han noe kraftige saker, så da tok jeg en magevennlig løsning, og den digga han![]()
Magen han har det greit nå virker det somIkke bæsja mer enn 2 ganger idag, greit det var vann begge gangene, men så lenge det ikke er flere ganger virker det som at magen holder på og stabilisere seg igjen
Hadde en god tisse bleie når jeg bytta sist også
Hvordan er magen til Hermine nå da? Har hu fortsatt knip?