ulykkelig..

henriette25!

Forumet er livet
nå vurderer jeg og gå fra sambo..[:(]
han er helt uinterresert og avvisende at nå er det nok..
han har vært sånn lenge,og vi har til og med hatt en seriøs prat,men noen dager etter praten er det tilbake igjen.. [:(]

jeg elsker han såååå utrolig høyt,men orker ikke leve sånn mere.. [:(]

gråter meg i søvn hver natt.. vil egentlig ikke miste han,men..

Trøsteklem

uff så trist, sender mange trøste klemmer og håper det ordner seg for dere,

ORIGINAL: Thothamon

signerer.

Sender en stor klem og håper det ordner seg for dere

så trist da.. men gjør det du føler for er best for deg og ditt.. lykke til.. klem meg

håper virkelig jeg å..
vi skal tross alt ha bebis om få mnd..

håper at alt ordner seg for dere og sender masse trøsteklemmer til deg

Uff da, så leit å lese.. Vi hadde også en skikkelig krise i forholdet vårt for noen dager siden! Men tok oss en skikkelig prat, så da ordnet det seg!

Ta en seriøs prat med han igjen, og si at du vurderer og måtte gå fra han om han ikke skjerper seg! [:)]

uff da,det hørtes ikke noe koselig ut...trøsteklem fra meg[:)]

huff, stakkars deg da.. Ingen skal behøve å ha det sånn at de gråter seg i søvn hver natt! Har dere prøvd å ha en tredjepart med på samtale? en som kan se begges synspunkter og komme med nye tilbakemeldinger? Er fort at det kværner i det samme dersom bare dere to prater sammen. Tenker på familievernkontor(eller hva det heter) eller legen deres eller en god venn/venninne? Håper virkelig at alt ordner seg for deg og dere!

nei ingen tredje person her..
kanskje det hadde vært noe,men vet ikke med hvem.. [:(]
uff jeg orker ikke tenke på noe mere,bare gråter..
føler han ikke elsker meg lenger..

nemmen, uff da. Menn kan være skikkelig treige... Igjen, få opp samtaleemnet på bordet. Forell åssen du har det og føler deg.

-Du lærer ikke en mann å kjenne ved å lytte til hans argumenter, men i å bite merke i hvor de slipper opp.

Uff da, så leit å lese.. Vi hadde også en skikkelig krise i forholdet vårt for noen dager siden! Men tok oss en skikkelig prat, så da ordnet det seg!

Ta en seriøs prat med han igjen, og si at du vurderer og måtte gå fra han om han ikke skjerper seg!

vi hadde en kjempe seriøs prat om dette for 2 uker siden,og da truet jeg han med å flytte fra han..
det ble bra 3 dager etter praten,men så var det på igjen..

ORIGINAL: henriette21

huff, stakkars deg da.. Ingen skal behøve å ha det sånn at de gråter seg i søvn hver natt! Har dere prøvd å ha en tredjepart med på samtale? en som kan se begges synspunkter og komme med nye tilbakemeldinger? Er fort at det kværner i det samme dersom bare dere to prater sammen. Tenker på familievernkontor(eller hva det heter) eller legen deres eller en god venn/venninne? Håper virkelig at alt ordner seg for deg og dere!

kanskje det hadde vært noe,men vet ikke med hvem.. [:(]

Huff så leit! Dette skal jo være en kjekk og forventningsfull tid![:(]
Snakk med legen din og be om henvisning til en terapeut hvor du alene kan gå og snkke ut, og du og typen i lag kan gå og snakke.

Lykke til![:)]

quote:

ORIGINAL: henriette21

quote:

kanskje det hadde vært noe,men vet ikke med hvem..

Huff så leit! Dette skal jo være en kjekk og forventningsfull tid!
Snakk med legen din og be om henvisning til en terapeut hvor du alene kan gå og snkke ut, og du og typen i lag kan gå og snakke.

Lykke til!

tusen takk for go hjelp,skal prøve og prate med legen om dette..
er vanskelig..[:(]

natta jenter,takk for gode svar..

Det er ikke det at han rett og slett er 'redd' for alt det nye som skal skje i og med at dere skal ha barn? også klarer han ikke å uttrykke seg om alt han kanskje går og lurer på og engster seg for? hva sa han da når dere pratet? elsker han fortsatt deg? Hva sa han da du truet med å flytte?

han sier han ikke er redd for det som skjer.. han sier også han er gla i meg og elsker meg,men svarte ikke noe særlig når jeg truet med og flytte ut.. [:(]

samboern min var på samme måte i slutten av svangerskapet. men nå har vi d kjempefint sammen. bedre enn noen gang:) kanskje er han bare redd for hvordan det blir, årner seg sikkert skal du se:) ønsker deg\dere lykke til jeg:) håper det ordner seg:)

Så trist sender dæ mange trøste klemmer og håper på at det ordner seg for dere[:D][:D]

uff, trist å høre at du føler deg så ulykkelig, håper dere kan finne ut av problemene. klem fra meg.

sender deg mange trøsteklemmer

Back
Topp