Ultralydtråd

Alt fint på UL i dag 7+3 <3 Får tydeligvis ikke lagt ved bilde siden den sier det er "for stort"...

Basert på vanlig CRL-skjema målt til 7+0, noe jeg ble litt stressa for, mens den norske standarden sier 7+6, og det var det gyn forholdt seg til og det som brukes i Norge.

Tydelige hjerteslag (men fikk ikke vite puls siden hun ikke ønska å bruke doppler da alt såg helt friskt og normalt ut), plommesekk og ei lita bønne med amnionsekk :)

Er litt oppgitt her.. trenger støtte. Etter privat tidlig ultralyd rett før nyttår så er det noe mistanke om MA, og jeg ble henvist til sykehuset av FL. Men på sykehuset er det som vanlig lange køer og jeg får ikke tildelt time. Purrer på dem og forklarer min uro, da det snart er to uker siden mistanken oppstod. Ingen ledige private timer i byen heller. I går begynte jeg å blø så smått, og nå føler jeg at jeg ikke klarer å gå gjennom helga med denne usikkerheten på om det er liv eller ikke. Har snakket med sykehuset igjen i dag som sier kapasiteten er sprengt. Hvorfor er oppfølgingen slik? Vet heller ikke hvem man kan snakke med? Føler meg så alene, utenom min mann som støtter. Tenker bare på hvor alene jeg ville følt meg i dette hadde jeg heller ikke hatt han. Oppfølgingen av gravide må virkelig bli bedre...

Back
Topp