Ultralydtråd

Hadde mistanke mtp sterke tester, ellers ingenting. Har ikke vært kvalm eller noe til nå
Jeg har også hatt sterke tester. Og har en liten mistanke. Har du lyst til å dele bilder av dine tester? Hos meg er første dag i siste mens usikker pga spontanabort på forrige «syklus». Så vanskelig å si om testene faktisk er sterkere enn de burde, eller at jeg bare hadde eggløsning tidligere. kan man se om det er to på tiiidlig ultralyd 5+2 ish? Det er siste mulighet med UL før jul for meg evt. neste sjanse er 5. januar

Endelig kan jeg også oppdatere her! Var på TUL i dag og fikk se og høre hjerteslag. Ble målt til 7+0 (én dag tilbake).

IMG_1669.jpeg

Hun sa at alt så bra ut, men hjerteslag var ca 140, og det er visst litt i nedre sjiktet av normalen. Så da blir det ny TUL rett over nyttår, siden jeg er livredd for at det skal gå galt igjen. Men skal prøve å glede meg over at alt tross alt var innenfor normalen nå :Heartred

Endelig kan jeg også oppdatere her! Var på TUL i dag og fikk se og høre hjerteslag. Ble målt til 7+0 (én dag tilbake).

Vis vedlegget 476180

Hun sa at alt så bra ut, men hjerteslag var ca 140, og det er visst litt i nedre sjiktet av normalen. Så da blir det ny TUL rett over nyttår, siden jeg er livredd for at det skal gå galt igjen. Men skal prøve å glede meg over at alt tross alt var innenfor normalen nå :Heartred
Så gøy å se! Håper alt er i orden :Heartpink Men med hjerteslag er det jo veldig lovende!

Det gikk bra her også!!! :crybaby2 :Heartred
Første gang å se det lite hjerteslaget, som vi ikke kunne se i fjor.
Jeg begynte å gråte og da var det litt utfordrende for gynekologen å ta bildet :smiley-ashamed004

Litt bakvendt når det gjelder størrelsen og fremgang, men det går stort sett bra :)
Den er målt som 7+3 - termindato 07.august (jeg vet ikke hvorfor termindatoen er litt forskjellig fra din @En_gang_kanskje selv om vi er 7+3 begge oss. Gratulerer til deg også, forresten :Heartred)

IMG_2311.jpeg

Jeg begynte å gråte og da var det litt utfordrende for gynekologen å ta bildet :smiley-ashamed004

Litt bakvendt når det gjelder størrelsen og fremgang, men det går stort sett bra :)
Den er målt som 7+3 - termindato 07.august (jeg vet ikke hvorfor termindatoen er litt forskjellig fra din @En_gang_kanskje selv om vi er 7+3 begge oss. Gratulerer til deg også, forresten :Heartred)

Vis vedlegget 476300
Ååå! Så bra! ❤️❤️ gratulerer!

Fikk en uventet TUL i natt på sykehuset, da de mistenkte EXU når jeg møtte opp der med store smerter i magen. Fikk se knøttet godt plassert i livmoren, og ble veldig letta! Fikk også målt HCG på over 5000, som er god stigning fra forrige test. Den dårlige nyheten er at de ikke finner ut hvorfor jeg har så vondt. Kan bli en interessant jul.

Fikk en uventet TUL i natt på sykehuset, da de mistenkte EXU når jeg møtte opp der med store smerter i magen. Fikk se knøttet godt plassert i livmoren, og ble veldig letta! Fikk også målt HCG på over 5000, som er god stigning fra forrige test. Den dårlige nyheten er at de ikke finner ut hvorfor jeg har så vondt. Kan bli en interessant jul.
Åå. Så skummelt da!! Men godt det var plassert på riktig sted da! Håper du slipper og ha masse vondt :/ ❤️

Vis vedlegget 476300
Godt å høre det gikk bra med deg også :love017 :Heartbigred Termindato kan beregnes utifra norsk standard (283 dager) eller internasjonal standard (280 dager), i tillegg har bergen en egen «standard» på 282 dager. Jeg har brukt norsk standard 283 dager, så ser ut til at du har beregnet 280 dager :Heartred:love017:smiley-bounce012

Godt å høre det så greit ut på TUL, men stressende opplevelse… jeg våknet med smerter natt til onsdag denne uken og trodde det var ny SA, men alt ser bra ut nå type 5 dager etterpå, håper det er det samme for deg :Heartbigred

Back
Topp