Ultralyden som gikk helt, helt feil...

Blir så lei meg på deres vegne :-( ta vare på hverandre og neste gang går det bra!! :-)

Også blir jeg engstelig for min egen ultralyd....

Så forferdelig trist! Jeg har hele tiden vært redd for dette, og er det ibunn og grunn enda. Men min jordmor sa noen ord tilmeg som på en merkelig måte gjorde tanken på en eventuell spontanabort "bedre". Spontanabort er kroppens sin måte å kvitte seg med babyer som ikke vil være levedyktige, og da er det jo mye bedre at den gjør det i løpet av de første 12 ukene enn at det skjer mye lengre ut i svangerskapet, eller som til noen uheldige få, kort tid etter fødsel.

Når det er sagt så skjønner jeg at det er alldeles forferdelig, og ikke en situasjon man har lyst til å komme i, men kanskje den tankegangen kan være litt til hjelp?
Lykke til videre!!

Var på ultralyd i går, skulle vært 9 uker på vei men legen fant ikke lenger noe hjerteaktivitet hos lillegull. Har fått konstatert MA og tok piller for å fremkalle abort i går kveld. Tror det meste har kommet ut nå, føler meg bare helt tom. Vi er fryktelig lei oss begge to, kanskje spesielt siden vi hadde en exu i mai i tillegg.

Ønsker dere andre masse lykke til, dette unner jeg absolutt ingen :sad010
Veldig trist å lese....
Hadde du sett bankende hjerte tidligere?
Håper du kommer deg gjennom dette.
God klem.

Det var veldig trist å høre:( ta godt vare på hverandre og lykke til videre;)

Huff, dette var trist å lese. Har opplevd det selv, og det er jo grusomt mens det står på og i ukene etterpå. Det blir bedre når tiden går. Ta dere god tid til å være lei dere og ta godt vare på hverandre. Sender deg en stor klem :Heartred:Heartred

Så trist :-( Stor klem og masse lykke til med neste forsøk

sender er stor klem <3

Så utrolig trist, har ikke ord! :-( Håper det ordner seg for dere snart!♡

Veldig lei meg på dine vegne:(
Ønsker deg masse lykke til med fremtidig prøving!
Trøsteklem sendes

Back
Topp