Ultralyden som gikk helt, helt feil...

santana

Betatt av forumet
Var på ultralyd i går, skulle vært 9 uker på vei men legen fant ikke lenger noe hjerteaktivitet hos lillegull. Har fått konstatert MA og tok piller for å fremkalle abort i går kveld. Tror det meste har kommet ut nå, føler meg bare helt tom. Vi er fryktelig lei oss begge to, kanskje spesielt siden vi hadde en exu i mai i tillegg.

Ønsker dere andre masse lykke til, dette unner jeg absolutt ingen :sad010

Så leit å høre :( Ingen fortjener å oppleve dette. Ta vare på hverandre <3

Uff, det var trist å høre :( Opplevde det samme i mars, så føler virkelig med deg ❤ Klem ❤❤❤

Blir veldig trist når jeg leser dette. Har du merket graviditetssymptomer før du dro på ul? Skal om 2 uker. Er livredd for det du har opplevd.

Blir veldig trist når jeg leser dette. Har du merket graviditetssymptomer før du dro på ul? Skal om 2 uker. Er livredd for det du har opplevd.

Jeg har hatt alt av symptomer helt frem til ul, inkludert ekstrem svangerskapskvalme. Har kastet opp hver dag og er til og med sykmeldt pga dette :( Var også på ultralyd for noen uker siden og så hjertet slå. Legen sa vi kom til å få et langt og fint svangeskap :crybaby2 Skulle så veldig gjerne ønske han ikke tok feil :crybaby2

Forstår godt du er redd, dette var min største frykt også. Men du må bare ha tro på at det går bra og ikke pine deg selv med alle disse tankene. Jeg vet det er enklere sagt enn gjort, men da får du det så mye bedre selv :Heartpink

Så utrolig trist å lese. Sender en klem og håper dere er flinke til å ta vare på hverandre.

Så utrolig trist å lese :( har vært igjennom både en exu og MA, ikke noe jeg unner noen!
sender deg en stoor klem, du skal se at neste gang er det deres tur <3

Utrolig leit å lese :( Lykke til med videre prøving! Klem!

Sent from my iPhone using BV Forum

Dette var trist å lese. Håper det er din tur snart igjen og at du slipper å oppleve mer sånt!

Ånei, så utrolig trist å lese! :( Har selv vært veldig redd for MA, men skal på ul på mandag så da får jeg vite om det er liv der :-)

Sender nåken hjertegode klemmer!! Ta godt vare på deg sjøl og din bedre halvdel! Ønsker dåke all styrke til å komme dåke igjennom dinna tida. . Verden er brutal, men det er no grenser...

Å dette var ikke kjekt :( ta godt vare på hverandre!!!

Back
Topp