Så kjekt at alt stod bra tilEn perfekt liten baby som viste seg på OTUL i dagBle satt 2 dager tilbake så er 13+2 i dag
Vis vedlegget 475478
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt at alt stod bra tilEn perfekt liten baby som viste seg på OTUL i dagBle satt 2 dager tilbake så er 13+2 i dag
Vis vedlegget 475478
her er vår lille gutt, som man ganske tydelig kan se
Har en jente fra før, så nå blir det en av hver! Det ene bilder er beina opp på hver sin side, andre kan man tydelig se «nubben» stå opp, samtidig som han sutter på tommelen
Ja det var en tydelig guttEr så morsomt å se ultralydbilderher er vår lille gutt, som man ganske tydelig kan se
Har en jente fra før, så nå blir det en av hver! Det ene bilder er beina opp på hver sin side, andre kan man tydelig se «nubben» stå opp, samtidig som han sutter på tommelen
![]()
Veldig koselig med en av hverJa det var en tydelig guttså koselig med en av hver! Fascinerende at man kan se ting så klart når de ligger inni magen og er så små . Mirakel altså
Ja, det er virkelig fascinerende, her var jeg bare 12+5 også! Var hos ei som var veldig flink, er så glad jeg tok den timen i tillegg til den man får på sykehuset. Fikk så mye mer info, og hun sjekket organer på en helt annen måte. Sykehuset ville vente til uke 18 med mye av det som allerede var fått gjennom av hun jeg gikk til privat.Når jeg var sist var jeg 13+5 og hun sa at hun så ingen antydning til gutt slik sus sa. Men hun ville anbefale å vente til 15+3 for å bekrefte om det var en jente eller ikke pga baby lå med hode ned og ville ikke flytte seg en cm. Stoler mye mer på Kari enn hun jeg hadde på sus. Blir veldig godt ivaretatt og betrygget, så anbefaler Kari varmt.Lyst å dra dit jeg og. Hvor mange uker var dere når dere var der?
Den var tydelig ja!Er så morsomt å se ultralydbilderher er vår lille gutt, som man ganske tydelig kan se
![]()
Så spennende 
Ja jeg har! Den tok riktig på meg, jeg venter jente. Men bildene mine var veldig tydelige da. Vet chat gpt tar mye feil. Anbefaler nub theory Queens på fb. Vi har også en nub tråd inne på skjult hvis du vil legge ut der? Evt herEr det noen som har spurt Chat gpt om å tyde ultralyd bilder og sett hva slags kjønn det blir?
Kan legge ut her. Chat er 100% sikker på jente på meg. La ut på den gruppa på fb, der sier de gutt. Chat gpt mener det de på fb mener er nub til gutt er fra et ben eller bekken….Ja jeg har! Den tok riktig på meg, jeg venter jente. Men bildene mine var veldig tydelige da. Vet chat gpt tar mye feil. Anbefaler nub theory Queens på fb. Vi har også en nub tråd inne på skjult hvis du vil legge ut der? Evt herså kan vi prøve oss
Vanskelig å tyde dette - skjønner at noen sier gutt og noen sier jente. Er det flere bilder enn dette? Hvor langt er du her? Hodefasongen var jo og litt kantete som tyder på gutt, men er enig i at nub ser rett ut og at det ser ut som en del av beinet som kan gjøre at det ser ut som en gutte nubKan legge ut her. Chat er 100% sikker på jente på meg. La ut på den gruppa på fb, der sier de gutt. Chat gpt mener det de på fb mener er nub til gutt er fra et ben eller bekken….
Chat gpt har i detalj forklart alt som er på bilde osv, og mener denne nubben er helt rett og peker bakover..
Legger de her, så kan flere se![]()
Var i går, så 13+1. Blir helt gal av dette jeg. Nei, fikk bare disse 3 bildene..Vanskelig å tyde dette - skjønner at noen sier gutt og noen sier jente. Er det flere bilder enn dette? Hvor langt er du her? Hodefasongen var jo og litt kantete som tyder på gutt, men er enig i at nub ser rett ut og at det ser ut som en del av beinet som kan gjøre at det ser ut som en gutte nub
Ikke stol på ChatGPT!!Kan legge ut her. Chat er 100% sikker på jente på meg. La ut på den gruppa på fb, der sier de gutt. Chat gpt mener det de på fb mener er nub til gutt er fra et ben eller bekken….
Chat gpt har i detalj forklart alt som er på bilde osv, og mener denne nubben er helt rett og peker bakover..
Jeg hadde tenkt jente ut fra det første bilde, uten at jeg kan dette daKan legge ut her. Chat er 100% sikker på jente på meg. La ut på den gruppa på fb, der sier de gutt. Chat gpt mener det de på fb mener er nub til gutt er fra et ben eller bekken….
Men jeg venter gutt, og den står rett opp i forhold!Kan jeg se ditt bilde?Jeg hadde tenkt jente ut fra det første bilde, uten at jeg kan dette daMen jeg venter gutt, og den står rett opp i forhold!
Kan jeg se ditt bilde?
Ser ut som jenteVis vedlegget 475991
13+3 idag. Noen som vil tippe kjønn? Spiller jo ingen rolle selvsagt. Men er jo veldig spennende også![]()

Jeg tror det er jenteVis vedlegget 475991
13+3 idag. Noen som vil tippe kjønn? Spiller jo ingen rolle selvsagt. Men er jo veldig spennende også![]()