Ultralydbilder

Er så morsomt å se ultralydbilder:Heartred her er vår lille gutt, som man ganske tydelig kan se :love7 Har en jente fra før, så nå blir det en av hver! Det ene bilder er beina opp på hver sin side, andre kan man tydelig se «nubben» stå opp, samtidig som han sutter på tommelen:Heartblue

Vedlegg

• IMG_7358.png
    IMG_7358.png
    365,2 KB · Visninger: 58
  • IMG_7366.png
    IMG_7366.png
    603,5 KB · Visninger: 57
Er så morsomt å se ultralydbilder:Heartred her er vår lille gutt, som man ganske tydelig kan se :love7 Har en jente fra før, så nå blir det en av hver! Det ene bilder er beina opp på hver sin side, andre kan man tydelig se «nubben» stå opp, samtidig som han sutter på tommelen:Heartblue
Ja det var en tydelig gutt ❤️ så koselig med en av hver! Fascinerende at man kan se ting så klart når de ligger inni magen og er så små . Mirakel altså

Ja det var en tydelig gutt ❤️ så koselig med en av hver! Fascinerende at man kan se ting så klart når de ligger inni magen og er så små . Mirakel altså
Veldig koselig med en av hver :Heartblue :Heartred Ja, det er virkelig fascinerende, her var jeg bare 12+5 også! Var hos ei som var veldig flink, er så glad jeg tok den timen i tillegg til den man får på sykehuset. Fikk så mye mer info, og hun sjekket organer på en helt annen måte. Sykehuset ville vente til uke 18 med mye av det som allerede var fått gjennom av hun jeg gikk til privat.

Lyst å dra dit jeg og. Hvor mange uker var dere når dere var der?
Når jeg var sist var jeg 13+5 og hun sa at hun så ingen antydning til gutt slik sus sa. Men hun ville anbefale å vente til 15+3 for å bekrefte om det var en jente eller ikke pga baby lå med hode ned og ville ikke flytte seg en cm. Stoler mye mer på Kari enn hun jeg hadde på sus. Blir veldig godt ivaretatt og betrygget, så anbefaler Kari varmt. ❤️ har vært hos hun 4 ganger allerede

Den var tydelig ja! :Heartblue Så spennende :joyful:

Er det noen som har spurt Chat gpt om å tyde ultralyd bilder og sett hva slags kjønn det blir?
Ja jeg har! Den tok riktig på meg, jeg venter jente. Men bildene mine var veldig tydelige da. Vet chat gpt tar mye feil. Anbefaler nub theory Queens på fb. Vi har også en nub tråd inne på skjult hvis du vil legge ut der? Evt her :-) så kan vi prøve oss

Ja jeg har! Den tok riktig på meg, jeg venter jente. Men bildene mine var veldig tydelige da. Vet chat gpt tar mye feil. Anbefaler nub theory Queens på fb. Vi har også en nub tråd inne på skjult hvis du vil legge ut der? Evt her :-) så kan vi prøve oss
Kan legge ut her. Chat er 100% sikker på jente på meg. La ut på den gruppa på fb, der sier de gutt. Chat gpt mener det de på fb mener er nub til gutt er fra et ben eller bekken….
Chat gpt har i detalj forklart alt som er på bilde osv, og mener denne nubben er helt rett og peker bakover..

Legger de her, så kan flere se :)

Vedlegg

• IMG_1958.jpeg
    IMG_1958.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 51
  • IMG_1959.jpeg
    IMG_1959.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 53
  • IMG_1960.jpeg
    IMG_1960.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 53
Kan legge ut her. Chat er 100% sikker på jente på meg. La ut på den gruppa på fb, der sier de gutt. Chat gpt mener det de på fb mener er nub til gutt er fra et ben eller bekken….
Chat gpt har i detalj forklart alt som er på bilde osv, og mener denne nubben er helt rett og peker bakover..

Vanskelig å tyde dette - skjønner at noen sier gutt og noen sier jente. Er det flere bilder enn dette? Hvor langt er du her? Hodefasongen var jo og litt kantete som tyder på gutt, men er enig i at nub ser rett ut og at det ser ut som en del av beinet som kan gjøre at det ser ut som en gutte nub

Vanskelig å tyde dette - skjønner at noen sier gutt og noen sier jente. Er det flere bilder enn dette? Hvor langt er du her? Hodefasongen var jo og litt kantete som tyder på gutt, men er enig i at nub ser rett ut og at det ser ut som en del av beinet som kan gjøre at det ser ut som en gutte nub
Var i går, så 13+1. Blir helt gal av dette jeg. Nei, fikk bare disse 3 bildene..

Ikke stol på ChatGPT!! :hilarious:
Vanskelig å vite om det er nub man ser.. Ligner på hodet til den inni magen min, som jeg er sikker på er gutt. Så tipper gutt :D

Jeg hadde tenkt jente ut fra det første bilde, uten at jeg kan dette da :laughing002 Men jeg venter gutt, og den står rett opp i forhold!

Back
Topp