Ultralydbilder

Ble målt til 8+2 så 1 dag frem :Heartred Men til venstre kan dere se en muskelknute i livmora… noen som har erfaringer med det? Da jeg leste om det ble jeg litt bekymret og det ga plutselig mening hvorfor jeg har hatt vondt rundt menstrasjon og mistet noen ganger…
Vis vedlegget 457076
Såå søt❤️❤️ godt at alt gikk bra!
Jeg er ikke kjent med muskelknute dessverre. Sa de noe om det? Vil det påvirke svangerskapet?

Såå søt❤️❤️ godt at alt gikk bra!
Jeg er ikke kjent med muskelknute dessverre. Sa de noe om det? Vil det påvirke svangerskapet?
Legen var ikke bekymret. Det avhenger av plasseringen av knuta. Jeg skal til jordmor i mårra så vil spørre henne om hennes hva hu tenker. Fastlegen var litt stressa så ville ikke oppta tiden hennes mer. Hun var allerede 20 min på overtid da jeg omsider fikk komme inn til henne:facepalm:

Legen var ikke bekymret. Det avhenger av plasseringen av knuta. Jeg skal til jordmor i mårra så vil spørre henne om hennes hva hu tenker. Fastlegen var litt stressa så ville ikke oppta tiden hennes mer. Hun var allerede 20 min på overtid da jeg omsider fikk komme inn til henne:facepalm:
Så bra de ikke var bekymret ❤️ lykke til hos jordmor i morgen :)

Her er mine bilder fra fredag og idag. Målt 9 dager lenger enn beregnet, så hoppet fra 5+5 til 7+0 på fredag og fikk bekreftet 7+5 idag :) Fikk ultralyd på fredag pga. blødning (spotter enda, over en uke nå) og på sykehuset idag pga. drøy svangerskapskvalme. Er visst standard med ultralyd uavhengig så det var en koselig bonus :HeartredIMG_4205.jpegIMG_4207.jpeg

Back
Topp