Så fantastisk, for en følelseAlt bra![]()
Han målte meg til 6+2, men det er snakk om så små marginer, at jeg forholder meg til 6+3 foreløpig. Var så innmari forberedt på dårlig nyheter - så det var godt å få bekreftet hjerteslag, og se et lite knøtt![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastisk, for en følelseAlt bra![]()
Han målte meg til 6+2, men det er snakk om så små marginer, at jeg forholder meg til 6+3 foreløpig. Var så innmari forberedt på dårlig nyheter - så det var godt å få bekreftet hjerteslag, og se et lite knøtt![]()
Hvor langt på vei her?
7+2Hvor langt på vei her?![]()
Så koselig ! Oi det var tidlig å få utvendig men fremdeles få så fine bilderDro spontant på en liten ultralyd i dag, da jeg var litt små bekymret. Helt uten grunn, for her var alt perfekt! Målt til 8+0, er 7+5 så det var litt stas![]()
Veldig lite symptomer, men likevel alt i orden! Litt som har skjedd bare på 1 uke.
Edit; hadde utvendig i dag!
Ja enig! Ble veldig overrasket selv. Hun sa de hadde vært enda tydeligere fra innsiden, men litt behagelig å slippe det egentlig. Viktigste var å se hjertet bankeSå koselig ! Oi det var tidlig å få utvendig men fremdeles få så fine bilder![]()
Så herligDro spontant på en liten ultralyd i dag, da jeg var litt små bekymret. Helt uten grunn, for her var alt perfekt! Målt til 8+0, er 7+5 så det var litt stas![]()
Veldig lite symptomer, men likevel alt i orden! Litt som har skjedd bare på 1 uke.
Edit; hadde utvendig i dag!
1350, så er jo ikke akkurat billig, men hørt verre også. Nå skal jeg holde meg 2,5 uke ish til neste gang, da er det Baby Screen i Strømstad og evnt NIPT (+ultralyd)Så herligOg så kult at du kunne ta utvendig nå
Tenk det.
Hva måtte du betalte for det i dag?
Kan du fortelle litt om hva baby screen er? Ble nysgjerrig1350, så er jo ikke akkurat billig, men hørt verre også. Nå skal jeg holde meg 2,5 uke ish til neste gang, da er det Baby Screen i Strømstad og evnt NIPT (+ultralyd)![]()
Det er navnet på klinikken der jeg har bestilt NIPT. Ser flere velger å gå dit og er fornøyde!Kan du fortelle litt om hva baby screen er? Ble nysgjerrig![]()
Aha, tenkte først det var en egen type undersøkelse, men da skjønner jegDet er navnet på klinikken der jeg har bestilt NIPT. Ser flere velger å gå dit og er fornøyde!
Ååå så herlig
Helt perfekt! Så akkurat ut som min lus på akkurat samme tid
Så fin!!