Ultralydbilder

Alt bra :shy: :love7
Han målte meg til 6+2, men det er snakk om så små marginer, at jeg forholder meg til 6+3 foreløpig. Var så innmari forberedt på dårlig nyheter - så det var godt å få bekreftet hjerteslag, og se et lite knøtt ❤️
Så fantastisk, for en følelse :Heartred

Dro spontant på en liten ultralyd i dag, da jeg var litt små bekymret. Helt uten grunn, for her var alt perfekt! Målt til 8+0, er 7+5 så det var litt stas :Heartred :facepalm: Veldig lite symptomer, men likevel alt i orden! Litt som har skjedd bare på 1 uke.
Edit; hadde utvendig i dag!

Vedlegg

• IMG_6207.jpeg
    IMG_6207.jpeg
    155,4 KB · Visninger: 51
Dro spontant på en liten ultralyd i dag, da jeg var litt små bekymret. Helt uten grunn, for her var alt perfekt! Målt til 8+0, er 7+5 så det var litt stas :Heartred :facepalm: Veldig lite symptomer, men likevel alt i orden! Litt som har skjedd bare på 1 uke.
Så koselig ! Oi det var tidlig å få utvendig men fremdeles få så fine bilder :)

Så koselig ! Oi det var tidlig å få utvendig men fremdeles få så fine bilder :)
Ja enig! Ble veldig overrasket selv. Hun sa de hadde vært enda tydeligere fra innsiden, men litt behagelig å slippe det egentlig. Viktigste var å se hjertet banke :Heartred

Så herlig :love7 Og så kult at du kunne ta utvendig nå :shy: Tenk det.

Hva måtte du betalte for det i dag?

Så herlig :love7 Og så kult at du kunne ta utvendig nå :shy: Tenk det.

Hva måtte du betalte for det i dag?
1350, så er jo ikke akkurat billig, men hørt verre også. Nå skal jeg holde meg 2,5 uke ish til neste gang, da er det Baby Screen i Strømstad og evnt NIPT (+ultralyd):shy:

Ble målt til 8+2 så 1 dag frem :Heartred Men til venstre kan dere se en muskelknute i livmora… noen som har erfaringer med det? Da jeg leste om det ble jeg litt bekymret og det ga plutselig mening hvorfor jeg har hatt vondt rundt menstrasjon og mistet noen ganger…
IMG_2547.jpeg

Back
Topp