Ultralydbilder

-TP-

Elsker forumet
Assistert-jentene
Juliknøttene 2022
Søvnløs i september 2025
Nå er det ikke lenge til vi kan dra på ultralyd og se våre små frø. Kanskje det er hyggelig å samle litt bilder i en tråd? :joyful:

Husk å skrive hvor langt du er på vei!:Heartred

Måtte alle våre svart-hvite frø bli levendefødte fargeklatter om ca 8 mnd!

Tusen takk! Veldig spent… skjønner ikke helt, men er visst utvendig ultralyd i uke 6+4 og? Virket merkelig, håper vi får sett noe!
Jeg vet de kan gjøre begge i uke 6+4. Min gynekolog begynner alltid med utvendig men hopper til innvendig hvis hun ikke ser nok på utvendig :)

Det var faktisk utvendig! Utrolig dyktig dame, Mille på familieklinikken. Må si jeg definitivt drar tilbake dit igjen. Varm benk og varm gelé. Utrolig hyggelig dame som virkelig brydde seg.

Så bra med tips om gode erfaringer! Og kult at hun kunne se såpass mye utvendig allerede!! :woot:

Var i dag, og fikk se et bankenede hjerte :Heartbigred Ble dessverre satt tilbake fra 6+5 til 6+0, noe som er litt rart med tanke på stabil syklus, men da tok det vel litt tid fra EL til befruktning.

Uansett godt å se at det lever enn så lenge!

Her er mitt fra i går. Står forskjell på ultralyd apparatene ser jeg. Ser nesten ikke noe hos meg. Men dette er fra vidioen som jeg tok og tok skjermbilde. 6+1. det hvite er hjerte

Vedlegg

• IMG_0366.jpeg
    IMG_0366.jpeg
    230,5 KB · Visninger: 55
  • IMG_0363.jpeg
    IMG_0363.jpeg
    325,4 KB · Visninger: 55
Her er mitt fra i går. Står forskjell på ultralyd apparatene ser jeg. Ser nesten ikke noe hos meg. Men dette er fra vidioen som jeg tok og tok skjermbilde. 6+1. det hvite er hjerte

Så gøy at du fikk se et bankende hjerte!! :love017 Når har du neste UL?

1000016213.jpg

Ser mer ut som en dinosaur enn en baby foreløpig, men hjertet slo 164 slag i minuttet, og gyn sa alt så perfekt ut! :Heartred Litt mindre i størrelse enn datteren min var på dette tidspunktet, men håper den bare vokser litt i rykk og napp og alt er som det skal! Det hvite øverst til høyre var visstnok morkaken!

Vis vedlegget 452709

Ser mer ut som en dinosaur enn en baby foreløpig, men hjertet slo 164 slag i minuttet, og gyn sa alt så perfekt ut! :Heartred Litt mindre i størrelse enn datteren min var på dette tidspunktet, men håper den bare vokser litt i rykk og napp og alt er som det skal! Det hvite øverst til høyre var visstnok morkaken!

Så herlig :love7

Åhhh det er så gøy å se alle ultralydbildene!

Back
Topp