Ultralydbildene våre <3

thereader

Betatt av forumet
Vi må jo ha en plass hvor vi kan legge ut bilder fra ultralyd[emoji3] jeg har vært på tidlig ultralyd i dag og fikk se og høre et bankende hjerte og en liten klump på 4 mm[emoji173] ble satt tilbake fra 6+4 til 6+2, så det var jo litt demotiverende, men jeg visste egentlig at jeg hadde senere eggløsning så det var ikke noe stort sjokk.

Vis gjerne deres bilder etterhvert som dere får dem, gøy å kunne se hva man kan forvente seg [emoji1] [emoji173]
9d412c17d03a03397f8f656bcfd042c8.jpg
 
Gratulerer med vel overstått UL og et levende lite knøtt.
 
Så herligt [emoji16] har veldig lyst å gå selv, og blir ikke mindre frista av denne tråden
 
Så herligt [emoji16] har veldig lyst å gå selv, og blir ikke mindre frista av denne tråden
Det var veldig gøy, men jeg tror at jeg i ettertid ville ventet til man kunne se mer enn et lite riskorn ettersom det var så dyrt [emoji1] flott å få høre hjertet da, det var en veldig spesiell følelse!
 
Det var veldig gøy, men jeg tror at jeg i ettertid ville ventet til man kunne se mer enn et lite riskorn ettersom det var så dyrt [emoji1] flott å få høre hjertet da, det var en veldig spesiell følelse!
Det tror jeg så gjerne [emoji173] føler meg veldig gravid noen stunder, og andre stunder føler jeg ingen ting. Så jeg vurderer sterkt å prøve å få time neste uke nå [emoji16]
 
Det var veldig gøy, men jeg tror at jeg i ettertid ville ventet til man kunne se mer enn et lite riskorn ettersom det var så dyrt [emoji1] flott å få høre hjertet da, det var en veldig spesiell følelse!

Egentlig fint at du sier det.. skal ikke før jeg er 8+5 og syns det er såååå lenge til, men samtidig så vet jeg at jeg får se mer enn en liten klump :) akk, så vanskelig!
 
I dag har vi vært på tul. Trodde jeg var ca 6+4, men jeg ble satt tilbake til 5+6 da hun målte embryoet til kun 3 mm. Men hjertet slo og alt så bra ut [emoji16][emoji1303]
acc4e3aab6d2897ff7040e3afc1e6597.jpg
Herlig
 
Så mange fine bilder av små knøtt [emoji173]️[emoji173]️ gleder meg til vi endelig kan få hilst på mini 15.08 [emoji7]
 
Lykke til dere som har TUL idag
 
Back
Topp