Jente! Nå har jeg studert på nett( Hehe) og nuben peker nedover, det gjør den på jenter. Opp på gutter [emoji3][emoji106]
Hehe ja jeg har sett litt på nett jeg og, og det ser mer ut som jente enn gutt, men det kan vel endres. Ikke vet jeg haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jente! Nå har jeg studert på nett( Hehe) og nuben peker nedover, det gjør den på jenter. Opp på gutter [emoji3][emoji106]
Åååh, så stas med baby som ser ut som baby! Det var jammen stor forskjell fra 9 ukersreka jeg så for noen uker siden. Skal på 12+4 igjen, og nå kjente jeg at jeg ble skikkelig gira! Det er jo et ordentlig menneske!
Nei jeg var jo egentlig helt fast bestemt på at det var en gutt inni der og jeg syntes det er vanskelig å forestille meg en jente siden jeg ikke har det fra før, men etter jordmor nevnte at det kunne være jente så ble det mer og mer en spennende tanke. Noe nytt liksommen blir like glad uansett om det er en lillebror eller lillesøster
![]()
Fann en god link om dette med kjønn på TUL, riktig nok på fransk, men alt kan fikses med Google translateTenkte det kunne være kjekt for andre å studere sine bilder ut fra dette
http://www.materneo.com/grossesse/d...hie-des-12-sa/sexe-bebe-echographie-12sa.html
Slenger med ultralyd bilde mitt også, der hun som tok ulen var veldig bestemt på kjønn.. Hva mener dere skjuler seg inni magen min?
Jente?=)

Heh, gått ut i fra det jeg skrev i det andre innlegget, eller syns du det ser slik ut?Men hun sa jente ja, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg syns selv
Vet at det egentlig ikke spiller noen rolle, er jo enten gutt eller jente, men blir jo til at man tenker på det allikevel
![]()
Nei, jeg synes det ser veldig ut som jente -ut i fra vinkelenVinkelen er helt rett
Hehe
Åhh, ja, skjønner det![]()
Vis vedlegget 219265Vis vedlegget 219266
Babyen min idag 13+1. Jordmor ville ikke egentlig si kjønn for sikkert men hun sa hva hun trodde det så ut som nå forløbi. Hehehva tenker dere?
Fann en god link om dette med kjønn på TUL, riktig nok på fransk, men alt kan fikses med Google translateTenkte det kunne være kjekt for andre å studere sine bilder ut fra dette
http://www.materneo.com/grossesse/d...hie-des-12-sa/sexe-bebe-echographie-12sa.html
Slenger med ultralyd bilde mitt også, der hun som tok ulen var veldig bestemt på kjønn.. Hva mener dere skjuler seg inni magen min?
Jente! Nubben peker rett frem![]()
Trur dette er jente jeg ogNubben peker rett frem likt som ryggraden
![]()
Spennende. Nesten alle sier jentedet kan sikkert forklare hvorfor denne graviditeten er veldig mye annerledes enn første.. Hmm! Hehe
12 uker , frisk og rask <3 og Lille er 6 cm![]()
![]()
Hjerteslag var på 162.
Fikk vite at morkaken min ligger på undersiden. Men Gyn a at dette kan forandre seg, og at vi skulle se på det på OUL i uke 18.
Noen med erfaringer fra dette? Jeg vil jo helt kunne føde vanlig, og ikke keisersnitt!
12 uker , frisk og rask <3 og Lille er 6 cm![]()
![]()
Hjerteslag var på 162.
Fikk vite at morkaken min ligger på undersiden. Men Gyn a at dette kan forandre seg, og at vi skulle se på det på OUL i uke 18.
Noen med erfaringer fra dette? Jeg vil jo helt kunne føde vanlig, og ikke keisersnitt!
Jeg hadde morkaken foran på TUL sist, på OUL hadde den flyttet seg bak. Det går nok bra![]()
Takk for svar <3 kan den flytte seg både foran og bak?
Ja, sånn jeg skjønte det så 'henger' den fast i livmoren og når livmoren vokser flytter morkaken seg![]()