UltralydBildene av våre søte små<3

Jente! Nå har jeg studert på nett( Hehe) og nuben peker nedover, det gjør den på jenter. Opp på gutter [emoji3][emoji106]

Hehe ja jeg har sett litt på nett jeg og, og det ser mer ut som jente enn gutt, men det kan vel endres. Ikke vet jeg haha :) har liksom sett igjen at det går en strek i mellom på jentene som min også har.. kanskje gutter også har det så tidlig men :) Hehe
 
Åååh, så stas med baby som ser ut som baby! Det var jammen stor forskjell fra 9 ukersreka jeg så for noen uker siden. Skal på 12+4 igjen, og nå kjente jeg at jeg ble skikkelig gira! Det er jo et ordentlig menneske!

Ja absolutt! Blir jo helt forelsket! Man blir helt ruset på den gode følelsen av å se en sprell levende BABY :) herlig! Gled deg :)
 
  • Liker
Reactions: TKW
Nei jeg var jo egentlig helt fast bestemt på at det var en gutt inni der og jeg syntes det er vanskelig å forestille meg en jente siden jeg ikke har det fra før, men etter jordmor nevnte at det kunne være jente så ble det mer og mer en spennende tanke. Noe nytt liksom :) men blir like glad uansett om det er en lillebror eller lillesøster :)

Så gøy at magefølelsen din tok feil:) Jeg er 100% Sikker på jente her inne:p Har en veeeeldig sterk følelse også, så jeg blir skuffet over meg selv om jeg tar feil, pga den sterke følelsen:p haha
 
Fann en god link om dette med kjønn på TUL, riktig nok på fransk, men alt kan fikses med Google translate ;) Tenkte det kunne være kjekt for andre å studere sine bilder ut fra dette :)

http://www.materneo.com/grossesse/d...hie-des-12-sa/sexe-bebe-echographie-12sa.html

Slenger med ultralyd bilde mitt også, der hun som tok ulen var veldig bestemt på kjønn.. Hva mener dere skjuler seg inni magen min?

Vedlegg slettet.
 
Last edited:

Heh, gått ut i fra det jeg skrev i det andre innlegget, eller syns du det ser slik ut? ;) Men hun sa jente ja, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg syns selv o_O Vet at det egentlig ikke spiller noen rolle, er jo enten gutt eller jente, men blir jo til at man tenker på det allikevel :wtf:
 
Heh, gått ut i fra det jeg skrev i det andre innlegget, eller syns du det ser slik ut? ;) Men hun sa jente ja, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg syns selv o_O Vet at det egentlig ikke spiller noen rolle, er jo enten gutt eller jente, men blir jo til at man tenker på det allikevel :wtf:

Nei, jeg synes det ser veldig ut som jente -ut i fra vinkelen :) Vinkelen er helt rett :) Hehe:)

Åhh, ja, skjønner det:)
 
Fann en god link om dette med kjønn på TUL, riktig nok på fransk, men alt kan fikses med Google translate ;) Tenkte det kunne være kjekt for andre å studere sine bilder ut fra dette :)

http://www.materneo.com/grossesse/d...hie-des-12-sa/sexe-bebe-echographie-12sa.html

Slenger med ultralyd bilde mitt også, der hun som tok ulen var veldig bestemt på kjønn.. Hva mener dere skjuler seg inni magen min?

Trur dette er jente jeg og :) Nubben peker rett frem likt som ryggraden:)
 
Spennende. Nesten alle sier jente :) det kan sikkert forklare hvorfor denne graviditeten er veldig mye annerledes enn første.. Hmm! Hehe

Her er det sånn også. Totalt annerledes svangerskap enn med guttene, og nesten alle tror jente! Men selv syns jeg det er vanskelig å tro ;)
 
12 uker , frisk og rask <3 og Lille er 6 cm :D

skjermbilde-2017-03-02-kl-12-59-33-png.219870


Hjerteslag var på 162.

Fikk vite at morkaken min ligger på undersiden. Men Gyn a at dette kan forandre seg, og at vi skulle se på det på OUL i uke 18.

Noen med erfaringer fra dette? Jeg vil jo helt kunne føde vanlig, og ikke keisersnitt!
 
12 uker , frisk og rask <3 og Lille er 6 cm :D

skjermbilde-2017-03-02-kl-12-59-33-png.219870


Hjerteslag var på 162.

Fikk vite at morkaken min ligger på undersiden. Men Gyn a at dette kan forandre seg, og at vi skulle se på det på OUL i uke 18.

Noen med erfaringer fra dette? Jeg vil jo helt kunne føde vanlig, og ikke keisersnitt!

Gratulere med vellykket 12 uker [emoji6]
Det at morkaka ligger litt nede mot/over livmormunnen skjer oftere enn folk er klar over, og det oppdages sjeldent, fordi morkaka flytter seg i 95% oppover av seg selv Men de som er på TUL får jo såklart beskjed om det, men det er ikke så mange som er å TUL, og da vil det ikke oppdages. Men hvis ikke, kreves det KS og ekstra oppfølgning. Jeg har selv morkaka litt i mormunnen, og det skapte litt blødning / rosa utflod. Dette har nå gitt seg totalt, så jeg regner med morkaka har flytta på seg [emoji2] OUL på tirsdag, så blir spennende å se. Kan leve som normalt iallefall
 
12 uker , frisk og rask <3 og Lille er 6 cm :D

skjermbilde-2017-03-02-kl-12-59-33-png.219870


Hjerteslag var på 162.

Fikk vite at morkaken min ligger på undersiden. Men Gyn a at dette kan forandre seg, og at vi skulle se på det på OUL i uke 18.

Noen med erfaringer fra dette? Jeg vil jo helt kunne føde vanlig, og ikke keisersnitt!

Jeg hadde morkaken foran på TUL sist, på OUL hadde den flyttet seg bak. Det går nok bra :)
 
Back
Topp