Ultralyd

MammaPappaBarn

Prøver på B1 siden mai 2025. (MAx1, SAx1)
Skulle vi hatt en tråd om våre ultralyder? Snart begynner vi kanskje å få de første bildene av de som har termin tidlig i april og har valgt å gå på tidlig ultralyd privat.

Etterhvert kan vi følge hverandre når vi skal på tidlig ordinær ultralyd.

Det kan være mange følelser rundt ultralydundersøkelser - fint å kunne ventilere her, både før og etter.

Har dere fått time til første ultralyd allerede? Enten privat eller den offentlige.

Lurt! Jeg har bestilt en privat ul 27. august, er da 8+6. Nervøs og spent.

Har du flere planlagte ul? Krysser virkelig fingrene for deg og dere :Heartred

Lurt! Jeg har bestilt en privat ul 27. august, er da 8+6. Nervøs og spent.

Har du flere planlagte ul? Krysser virkelig fingrene for deg og dere :Heartred
Åh, den ventingen! Men 27. vil nok gå fortere enn man tenker. Det er jo ofte så mye annet som skjer i august / etter ferier også. Har du barn fra før?

Takk ❤️ Har privat i morgen. Tenker det blir dommen for hvilken vei dette går. Mannen er bortreist så må dit alene også. Må distrahere meg veldig i kveld for ikke å grue meg for mye kjenner jeg.

Skal bestille til 28.sept tenker jeg. NIPT med ultralyd, privat. Da er jeg 10+4.
men venter med å bestille til etter uke 7..

Åh, den ventingen! Men 27. vil nok gå fortere enn man tenker. Det er jo ofte så mye annet som skjer i august / etter ferier også. Har du barn fra før?

Takk ❤️ Har privat i morgen. Tenker det blir dommen for hvilken vei dette går. Mannen er bortreist så må dit alene også. Må distrahere meg veldig i kveld for ikke å grue meg for mye kjenner jeg.
Masse masse lykke til i morgen!!

Satser på det! Har et barn fra før.

Lykke til i morgen :Heartred Ser for meg det må være tøft å gå inn der alene. Håper inderlig du får gode nyheter!

Jeg er sikkelig urolig om dagen, og håper at dette svangerskapet blir vellykket. Jeg fant ut dagen etter jeg hadde tatt min dose med wegovy at jeg var gravid, legen sendte henvisning til tidlig ultralyd. Jeg lurer veldig på når det kommer innkalling til detHåper det kommer snart, så jeg har en dato og forholde til jeg syns tiden går veldig sakte, er 5+5 i dag.. Har folk bestilt privat og hvor tidlig er det best eller lurest og dra dit evt?
Jeg var så heldig i mitt forrige svangerskap som er 10 år siden at legen min hadde ultralydapparat, så kunne se når man var på kontroll nå har jeg flytta og bor ikke der lenger #utolmodig..

Jeg har tidlig ultralyd privat 26 august, i uke 7 - trenger den bekreftelsen på at alt ser bra og er der det skal.

Så har jeg tidlig ultralyd med NIPT på Rikshospitalet rundt uke 10.

Skal være med deg i tankene i morgen! Håper så inderlig at du får noen gode nyheter❤️

Jeg har ikke booket ultralyd ennå, men tenker å ta en privat mellom 7+0 og 8+0. Har også bestilt legetime om en uke for å få vite litt mer om hvilken oppfølging vi kan forvente å få denne gangen❤️

Vi mistet en liten gutt i uke 21 i februar, så håper på nokså tett oppfølging i dette svangerskapet. Får vi ikke offentlig kommer jeg til å gå privat oftere denne gangen likevel❤️

Jeg har ikke booket ultralyd ennå, men tenker å ta en privat mellom 7+0 og 8+0. Har også bestilt legetime om en uke for å få vite litt mer om hvilken oppfølging vi kan forvente å få denne gangen❤️

Vi mistet en liten gutt i uke 21 i februar, så håper på nokså tett oppfølging i dette svangerskapet. Får vi ikke offentlig kommer jeg til å gå privat oftere denne gangen likevel❤️
❤️❤️❤️

Vi mistet Emil i uke 22 i januar - jeg var hos legen i dag og fikk beskjed om at man får tettere oppfølging, og at den skal tilpasses behovet ditt.

Jeg skal til jordmor allerede neste uke, da er jeg i uke 6 ❤️

❤️❤️❤️

Vi mistet Emil i uke 22 i januar - jeg var hos legen i dag og fikk beskjed om at man får tettere oppfølging, og at den skal tilpasses behovet ditt.

Jeg skal til jordmor allerede neste uke, da er jeg i uke 6 ❤️
Så fint at du får tett oppfølging, da håper jeg det gjelder oss også❤️

Masse lykke til i dag :Heartred

Back
Topp