Ultralyd

LilleKnuppet

Betatt av forumet
Utmarsj 2024
Ser mange får flere bilder fra ultralyd, men til nå har jeg bare fått 1 per gang. Er det noe man ber om eller fikk dere det senere??
 
Ser mange får flere bilder fra ultralyd, men til nå har jeg bare fått 1 per gang. Er det noe man ber om eller fikk dere det senere??
Hos meg har det variert, ved ul i uke 13 fikk jeg 5 bilder, i uke 19 fikk jeg 9. Fikk bildene mens jeg var der å spurte ikke:) varierer sikkert fra sted til sted.
 
Det virker som det er veldig tilfeldig. Vi fikk 5 på OTUL og 3 på OUL. Synes selv det var veldig lite så vi har tatt en privat 2D slik at vi nå har mye bilder. Der fikk vi rundt 70 bilder og filmer totalt :)
 
Det virker som det er veldig tilfeldig. Vi fikk 5 på OTUL og 3 på OUL. Synes selv det var veldig lite så vi har tatt en privat 2D slik at vi nå har mye bilder. Der fikk vi rundt 70 bilder og filmer totalt :)
Hos meg har det variert, ved ul i uke 13 fikk jeg 5 bilder, i uke 19 fikk jeg 9. Fikk bildene mens jeg var der å spurte ikke:) varierer sikkert fra sted til sted.
hvis jeg ikke får tilbud om flere på tirsdagen, blir jeg å spørre om det :happy: vil ha noe å gi til familien også :Heartred
 
Veldig varierende tror jeg :happy: vi fikk vel 2 stk etter otul tror jeg, men til oul fikk vi med oss ei lang remse, hvertfall 6 bilder :happy:
 
Vi betalte 200 kr for å få tre bilder på otul. Har ikke hatt oul enda, men vil jo helst ha noen fra den. Det er jo da det er skikkelig baby på bildene:dummy:
 
Betalte 200,- for fire bilder på otul, skikkelig dårlige bilder fordi dama ikke tok et eneste bilde underveis mens ungen lå å vinka. På oul betalte vi ikke for bilder, ungen lå dumt til hele veien så hadde ikke blitt et eneste fint bilde.
Har noen bilder fra privat ultralyd uke 9+3 og 16+0 som henger på kjøleskapet, der fikk vi vel med 5 bilder.
 
Back
Topp