Ser mange får flere bilder fra ultralyd, men til nå har jeg bare fått 1 per gang. Er det noe man ber om eller fikk dere det senere??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hos meg har det variert, ved ul i uke 13 fikk jeg 5 bilder, i uke 19 fikk jeg 9. Fikk bildene mens jeg var der å spurte ikke varierer sikkert fra sted til sted.Ser mange får flere bilder fra ultralyd, men til nå har jeg bare fått 1 per gang. Er det noe man ber om eller fikk dere det senere??
hvis jeg ikke får tilbud om flere på tirsdagen, blir jeg å spørre om det vil ha noe å gi til familien ogsåDet virker som det er veldig tilfeldig. Vi fikk 5 på OTUL og 3 på OUL. Synes selv det var veldig lite så vi har tatt en privat 2D slik at vi nå har mye bilder. Der fikk vi rundt 70 bilder og filmer totalt
Hos meg har det variert, ved ul i uke 13 fikk jeg 5 bilder, i uke 19 fikk jeg 9. Fikk bildene mens jeg var der å spurte ikke varierer sikkert fra sted til sted.
Jeg har fått to på OTUL og to på OUL.Ser mange får flere bilder fra ultralyd, men til nå har jeg bare fått 1 per gang. Er det noe man ber om eller fikk dere det senere??