Ultralyd

Hva er vanlig pris for en tidlig ultralyd? Her skulle de ha 2060 for det, syns det virka litt mye for en ganske kort sjekk.
Her skal de ha 1400,-
 
Hva er vanlig pris for en tidlig ultralyd? Her skulle de ha 2060 for det, syns det virka litt mye for en ganske kort sjekk.
Her i mitt strøk er det vel 2000-2600 d et ligge på og 2 plasser å velge mellom. I Bergen ifjor fant jeg til 1000 så da kombinerte vi med ei natt der(har familie der og) :smiley-ashamed004 så fikk vi på lørdag og faktisk :)
Nå får jeg faktisk gjennom offentlig i uke 7-9 + de 2 andre, så sant jeg kommer meg hele veien :)
 
Last edited:
Flere som er spente på om de blir satt frem eller tilbake på ul? :D Jeg vet første dag i siste mens og hvor mange syklusdager jeg hadde i april, men el er jeg usikker på om var 11, 12 eller 13 April. Siden jeg ikke har et helt døgn med el så er jeg egentlig sikker på at egget slapp 12. Uansett blir det veldig spennende å dra på UL:happy:
 
Flere som er spente på om de blir satt frem eller tilbake på ul? :D Jeg vet første dag i siste mens og hvor mange syklusdager jeg hadde i april, men el er jeg usikker på om var 11, 12 eller 13 April. Siden jeg ikke har et helt døgn med el så er jeg egentlig sikker på at egget slapp 12. Uansett blir det veldig spennende å dra på UL:happy:
Tjaa, ikkje alltid det stemmer uansett. Forrige gang var min el termin 19.12. Fekk 22.12 på tul i veke 7 og 21.12 på tul i veke 9 og 12. Satt fram til 16.12 på oul :happy:
No er menstermin 13.01 og el termin 18.01, og eg stoler definitivt mest på sistnevnte :joyful:
 
Mensterminen min er 5/1 og el term 6/1, så vil uansett være i begynnelsen av januar :hilarious: Håper uansett at jeg går litt over så vi rekker å feire mellomste sin bursdag som er 5/1:D
 
Tjaa, ikkje alltid det stemmer uansett. Forrige gang var min el termin 19.12. Fekk 22.12 på tul i veke 7 og 21.12 på tul i veke 9 og 12. Satt fram til 16.12 på oul :happy:
No er menstermin 13.01 og el termin 18.01, og eg stoler definitivt mest på sistnevnte :joyful:
Svaret mitt er over :hilarious:
 
Jeg har brukt å bli flytta litt på til oul, men tror uansett jeg blir å føde noen uker før så er ikke så farlig.
El termin 27/1, mens 31/1.
 
Har bestilt meg time 16/6, da er jeg 7+5. Synd det kjennes ut som ca en million år til den timen :dead::shifty:

Spent på å høre hvordan det går med andre i mellomtiden!
 
Så gøy! Gratulerer! :love017 Har du merket noe siden du har tvillinger? Ekstra dårlig eller noe ?
Tusen takk! Jeg er ganske dårlig ja. Men det var jeg sist også og da var det bare en. Men magen har vært synlig den siste uken og synes det var litt merkelig. Og har hatt en enorm matlyst i periodene jeg ikke er kvalm. Men det var ikke derfor jeg bestilte tul. Ville bare sjekke at alt så fint ut. Så dukket det opp to. :Heartred Ganske i sjokk.
 
Back
Topp