Ultralyd

Jeg har bestilt 30.mai, er da 8+3 (eller enda mer om jeg regner fra menstermin), men hadde ikke mulighet til å få det til før da jeg er bortreist i uke 7 og ikke vil før det i tilfelle man ikke ser hjerteslag. Litt kjedelig siden vi sikkert kommer til å ende opp med å si det til flere innen den tid pga 17. mai og annet, men det får bare være. Gledegruer meg!:nailbiting::Heartred
 
Jeg har bestilt 30.mai, er da 8+3 (eller enda mer om jeg regner fra menstermin), men hadde ikke mulighet til å få det til før da jeg er bortreist i uke 7 og ikke vil før det i tilfelle man ikke ser hjerteslag. Litt kjedelig siden vi sikkert kommer til å ende opp med å si det til flere innen den tid pga 17. mai og annet, men det får bare være. Gledegruer meg!:nailbiting::Heartred
Spennende! Jeg skal heller ikke ta TUL før jeg er 8+5, 9. Juni.

Vi må nok også dele nyheten med litt flere enn vi ønsker såpass tidlig på grunn av 17. Mai. Men det får bare vær. Satser på det går bra :Heartred
 
Har bestilt privat TUL 2 Juni - akkurat 3 uker til i dag. Da er jeg 9+3, men mistenker et par uker kortere på vei. Har litt lyst til å bestille tidligere også, men er så redd for å ikke se noe hjerteaktivitet. Håper så inderlig at alt står bra til denne gangen!
 
Fikk plutselig inn en sms om ultralyd nå på tirsdag av offentlig gynekolog! Er da 5+5 og tar så klart den timen. Sparer en del kroner der!

Jeg har tette eggledere, egentlig. Men dette er tredje graviditet på naturlig måte og enn så lenge har begge graviditetene vært i livmoren. Så er nok det hun vil sjekke denne også er i livmor. Blir gøy da! Gleder meg :D
 
Gyn min sa man kan ta ultralyd i uke 6, men det er sjanse for at man ikke får sett ordentlig (hjerteslag?), så hun anbefalte fra 7+0. Så jeg har bestilt 7+0, 2.juni. 3 uker til, altfor lenge men…
 
Gyn min sa man kan ta ultralyd i uke 6, men det er sjanse for at man ikke får sett ordentlig (hjerteslag?), så hun anbefalte fra 7+0. Så jeg har bestilt 7+0, 2.juni. 3 uker til, altfor lenge men…
Med sønnen min fant vi hjerte helt i slutten av uke 5. men det er veldig individuelt så er nok lurt å vente :happy:
 
Gyn min sa man kan ta ultralyd i uke 6, men det er sjanse for at man ikke får sett ordentlig (hjerteslag?), så hun anbefalte fra 7+0. Så jeg har bestilt 7+0, 2.juni. 3 uker til, altfor lenge men…
Det er så lang ventetid! Men jeg trøster meg med at jo lengere man venter før første ul, desto kortere er det til neste :D
 
Vurderer TUL på en privat klinikk 22. mai når jeg er 7+0. Jeg skal til fastlegen allerede 19 mai, så hvis han er grei og henviser meg til sykehuset så slipper jeg den stive prisen på den private klinikken
 
Skal på ul med privatklinikk 31/5. da er jeg 9 uker og 3 uker etter den skal jeg til TUL på sykehuset :hilarious: Betaler gjerne de 1800kr for å se at alt går bra med spira mi:Heartred
 
Er 6+4 i dag. Skal på TUL på sykehuset 6. juli (vil da være 13+5). Begynte å blø litt i går morges, men gikk heldigvis fort over. Men ble såpass stressa at jeg fikk time til ultralyd hos privat klinikk, og der var det et bittelite foster, og man kunne skimte hjerteslag. De mente alt så bra ut, men kjenner meg skikkelig nervøs altså. Kjenner at 6. juli er leeeenge til..
 
Legg gjerne ut bilder fra ultralyd dersom dere får det :D (og vil selvfølgelig).
Det er så koselig å se :Heartred
 
Er 6+4 i dag. Skal på TUL på sykehuset 6. juli (vil da være 13+5). Begynte å blø litt i går morges, men gikk heldigvis fort over. Men ble såpass stressa at jeg fikk time til ultralyd hos privat klinikk, og der var det et bittelite foster, og man kunne skimte hjerteslag. De mente alt så bra ut, men kjenner meg skikkelig nervøs altså. Kjenner at 6. juli er leeeenge til..
Ååå, så godt å høre!! Håper det er en terminspire :Heartred dersom man har sett hjerteslag så er jo sjansene veldig gode!
 
Hva er vanlig pris for en tidlig ultralyd? Her skulle de ha 2060 for det, syns det virka litt mye for en ganske kort sjekk.
 
Hva er vanlig pris for en tidlig ultralyd? Her skulle de ha 2060 for det, syns det virka litt mye for en ganske kort sjekk.
Betalte 1850 for min nå…. Helt vill pris for noen minutter:banghead: men er jo frivillig:wacky: greit å få svar på om alt er bra!
 
Betalte 1850 for min nå…. Helt vill pris for noen minutter:banghead: men er jo frivillig:wacky: greit å få svar på om alt er bra!
joa, skulle bare likt at det enten var mer praktisk tidspunkt på dagen (etter arbeidstid) eller billigere :D Fått bestilt meg time til når jeg er 7+6 :)
 
Back
Topp