Ultralyd

Bestilte ny ul på fredag! Klarte ikke vente lenger hehe. Er da 9+1, eller 9+6 ifølge forrige ultralyd. Spent på å se om jeg fremdeles ligger 5 dager eller om jeg blir satt tilbake igjen.
Når var du sist på ul? Jeg var der for 2 uker siden (7+3) og det frister så mye å bestille ny denne uken, på fredag feks er jeg 9+6. Men tenker litt at det sikkert er sløsing med penger og litt at jordmoren der kommer til å tenke at jeg er gal som kommer igjen allerede :smiley-ashamed004 Jeg har masse symptomer hver dag, og ikke hatt noen blødning, så er ingenting som tilsier at noe skal være galt, men jeg er jo livredd for det likevel :(
 
Når var du sist på ul? Jeg var der for 2 uker siden (7+3) og det frister så mye å bestille ny denne uken, på fredag feks er jeg 9+6. Men tenker litt at det sikkert er sløsing med penger og litt at jordmoren der kommer til å tenke at jeg er gal som kommer igjen allerede :smiley-ashamed004 Jeg har masse symptomer hver dag, og ikke hatt noen blødning, så er ingenting som tilsier at noe skal være galt, men jeg er jo livredd for det likevel :(
Jeg har bestilt en ny til når jeg er 9+6:) var på forrige ultralyd da jeg var 7+0. Jordmor fortalte at de fleste får ultralyden rundt uke 13, og det følte jeg var litt lenge til:shy:
Har også masse symptomer, men mistet i MA og exu i desember og april så er rimelig stresset uavhenging av symptomer..
ikke tenk på hva jordmoren vil tenke i hvert fall - de tenker ikke sånn❤️
 
Når var du sist på ul? Jeg var der for 2 uker siden (7+3) og det frister så mye å bestille ny denne uken, på fredag feks er jeg 9+6. Men tenker litt at det sikkert er sløsing med penger og litt at jordmoren der kommer til å tenke at jeg er gal som kommer igjen allerede :smiley-ashamed004 Jeg har masse symptomer hver dag, og ikke hatt noen blødning, så er ingenting som tilsier at noe skal være galt, men jeg er jo livredd for det likevel :(
Er litt inne på samme tanken selv, var inne på privat TUL forrige fredag og ble målt til 7+3, og har time til ordinær TUL først i starten av Juli, som da blir uke 12. Jordmødrene har nok veldig forståelse for at man ønsker tett oppfølging, det er jo tross alt noe kjempestort vi går gjennom nå, og man blir jo da gjerne litt bekymret for at ikke alt skal gå bra. Tenker nok at det er mange som vil ha tettere oppfølging enn det offentlige tilbyr, spesielt nå før uke 12, som en ekstra trygghet. Gjør det som føles riktig for deg, tenker jeg :Heartred
 
Jeg har bestilt en ny til når jeg er 9+6:) var på forrige ultralyd da jeg var 7+0. Jordmor fortalte at de fleste får ultralyden rundt uke 13, og det følte jeg var litt lenge til:shy:
Har også masse symptomer, men mistet i MA og exu i desember og april så er rimelig stresset uavhenging av symptomer..
ikke tenk på hva jordmoren vil tenke i hvert fall - de tenker ikke sånn❤️
Takk for gode ord! Jeg har fått otul 22. juni, da er jeg etter min beregning 11+5. Så er jo egentlig ganske «tidlig» i forhold til når mange andre får den. Men jeg synes fortsatt det er lenge å vente… Jeg tenker at jeg kanskje hadde turt å begynne å glede meg litt mer hvis jeg hadde sett at alt var bra nå. Og har begynt å fortelle til en del familie, og de vet også at vi har mistet før, så kanskje det ville gjort at også de ble litt betrygget og tørr å glede seg mer :Heartpink Må tenke litt på det og diskutere med samboer tror jeg…
 
Er litt inne på samme tanken selv, var inne på privat TUL forrige fredag og ble målt til 7+3, og har time til ordinær TUL først i starten av Juli, som da blir uke 12. Jordmødrene har nok veldig forståelse for at man ønsker tett oppfølging, det er jo tross alt noe kjempestort vi går gjennom nå, og man blir jo da gjerne litt bekymret for at ikke alt skal gå bra. Tenker nok at det er mange som vil ha tettere oppfølging enn det offentlige tilbyr, spesielt nå før uke 12, som en ekstra trygghet. Gjør det som føles riktig for deg, tenker jeg :Heartred
Helt enig med deg, vet jo det er mange som er på flere private ul for å bli betrygget og det er jo veldig fint at den muligheten finnes :Heartred Jeg får otul 22 juni, da er jeg 11+5 så det er jo forholdsvis tidlig, samtidig er det jo så mye som skjer med spiren fra 7+3 til 11+5 at det føles veldig lenge. Skal diskutere litt med samboer før jeg tar en beslutning ✨
 
Når var du sist på ul? Jeg var der for 2 uker siden (7+3) og det frister så mye å bestille ny denne uken, på fredag feks er jeg 9+6. Men tenker litt at det sikkert er sløsing med penger og litt at jordmoren der kommer til å tenke at jeg er gal som kommer igjen allerede :smiley-ashamed004 Jeg har masse symptomer hver dag, og ikke hatt noen blødning, så er ingenting som tilsier at noe skal være galt, men jeg er jo livredd for det likevel :(
Det er ca 3 uker siden siste ultralyd. Var da 6+1 men ble satt frem til 6+6. Tror og håper alt er bra, men er nysgjerrig på den lille :)
 
Back
Topp