Syns det er så koselig å ha en tråd hvor folk kan oppdatere etter at de har vært på ultralyd kanskje noen som nærmer seg det allerede?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy, er vi helt likt? Fant deg ikke på terminlistenHar bestilt time til 23.05, og da er jeg 7+3. grugleder meg
Ja, eller foreløpig termin er 9.januar. Men har to apper og de sier litt forskjellig, men tror 9.januar er riktig utfra EL. Har ikke turt å skrive meg opp helt enda - sykt teitSå gøy, er vi helt likt? Fant deg ikke på terminlisten
Spennende! Hvor i Ålesund? Jeg har ikke gjort noe research om hvor jeg eventuelt skal bestille meg time.Har bestilt time i Ålesund i dag 31.05 privat, da er jeg 9+2 Gleder meg!
Austaddiagnostikk, hørte med medi3 først men de hadde ikke ledig nå i mai foreløpigSpennende! Hvor i Ålesund? Jeg har ikke gjort noe research om hvor jeg eventuelt skal bestille meg time.
Ser man ikke hjerteslag etter uke 6 da?Jeg har lyst til å ta ul så tidlig som mulig for å se om det er hjerteslag, for da kan jeg senke skuldrene litt mer! Men samtidig vil jeg vente lenge nok til at det er ganske sikkert å se hjerteslag så jeg slipper bomtur. Vanskelig!
Lurt å venta til etter 7+0 av det eg har lestSer man ikke hjerteslag etter uke 6 da?
Man KAN se det, men det kan også være for tidlig så det er lurt å vente til nærmere 7+0. Men jeg vet ikke om jeg klarer å vente så lenge da.Ser man ikke hjerteslag etter uke 6 da?
Jeg har bestilt til uke 6… men kanskje jeg skal endre dato da.. vil se hjerteslag også. Eller så tar jeg bare sjansen og får evt ta en ekstra tur daMan KAN se det, men det kan også være for tidlig så det er lurt å vente til nærmere 7+0. Men jeg vet ikke om jeg klarer å vente så lenge da.
Jeg så 6+2 med sønnen min men man må ha i bakhodet at det kan være for tidlig og ikke få panikk dersom de ikke ser noe.Jeg har bestilt til uke 6… men kanskje jeg skal endre dato da.. vil se hjerteslag også. Eller så tar jeg bare sjansen og får evt ta en ekstra tur da
Good to know. Jeg venter egentlig på tlf i fra gyn som har fulgt meg opp ift at jeg har gått på letrozol, i håp om å kanskje få tul der, men det er ikke privat da. Fordelen er at det blir mye mindre å kjøre dit enn til privatJeg så 6+2 med sønnen min men man må ha i bakhodet at det kan være for tidlig og ikke få panikk dersom de ikke ser noe.