Ultralyd

Koalabjørn

Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
Syns det er så koselig å ha en tråd hvor folk kan oppdatere etter at de har vært på ultralyd :happy: kanskje noen som nærmer seg det allerede?
 
Vi reiser til Trondheim på selveste 17.mai og vil ikke være tilbake til Oslo før 29.mai.

Har derfor første ultralyd 31.mai og vil da være 7+6. På 17.mai vil jeg være 5+6 og nekter å dra til ultralyd tidligere enn uke 6. da det kan føre til at man blir mer usikker.

Men ukene går fort! Vi skal være sammen med familie fra 17-29. mai og har en toåring, så dagene går fort og har ikke så mye tid å tenke på graviditeten egentlig:happy: Slik er det nå også, hverdagen går til jobb og toåringen, så får ikke tid til å tenke før på kvelden og dagene flyyr.
 
Planlegger privat TUL 23. mai, da er jeg 7+3 :love7 Men tørr ikke bestille helt enda, er så redd jeg må gå gjennom å avbestille igjen hvis noe går galt.
 
Har time til ultralyd privat nå på fredag 12.mai da er jeg 6+6. Gleruder meg og prøver å tenke minst mulig på det, men ender opp med å være det eneste jeg klarer å tenke på
 
Så gøy, er vi helt likt? Fant deg ikke på terminlisten :)
Ja, eller foreløpig termin er 9.januar. Men har to apper og de sier litt forskjellig, men tror 9.januar er riktig utfra EL. Har ikke turt å skrive meg opp helt enda - sykt teit :rolleyes:
 
  • Elsker
Reactions: E96
Jeg har lyst til å ta ul så tidlig som mulig for å se om det er hjerteslag, for da kan jeg senke skuldrene litt mer! Men samtidig vil jeg vente lenge nok til at det er ganske sikkert å se hjerteslag så jeg slipper bomtur. Vanskelig!
 
Har time til privat gyn 24. mai da skal jeg være 7 + 2. krysser fingrer og tær for at det blir baby denne gangen :smiley-angelic001
 
Jeg har lyst til å ta ul så tidlig som mulig for å se om det er hjerteslag, for da kan jeg senke skuldrene litt mer! Men samtidig vil jeg vente lenge nok til at det er ganske sikkert å se hjerteslag så jeg slipper bomtur. Vanskelig!
Ser man ikke hjerteslag etter uke 6 da?
 
Man KAN se det, men det kan også være for tidlig så det er lurt å vente til nærmere 7+0. Men jeg vet ikke om jeg klarer å vente så lenge da.
Jeg har bestilt til uke 6… men kanskje jeg skal endre dato da.. vil se hjerteslag også. Eller så tar jeg bare sjansen og får evt ta en ekstra tur da :angelic:
 
Jeg har bestilt til uke 6… men kanskje jeg skal endre dato da.. vil se hjerteslag også. Eller så tar jeg bare sjansen og får evt ta en ekstra tur da :angelic:
Jeg så 6+2 med sønnen min :D men man må ha i bakhodet at det kan være for tidlig og ikke få panikk dersom de ikke ser noe.
 
Jeg så 6+2 med sønnen min :D men man må ha i bakhodet at det kan være for tidlig og ikke få panikk dersom de ikke ser noe.
Good to know. Jeg venter egentlig på tlf i fra gyn som har fulgt meg opp ift at jeg har gått på letrozol, i håp om å kanskje få tul der, men det er ikke privat da. Fordelen er at det blir mye mindre å kjøre dit enn til privat :hilarious:
 
Back
Topp