Ultralyd

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Satt utenfor kontoret alene i sta og var sååå nervøs og spent på om jeg ville se hjerteslag, en eller to babyer. Samtidig var jeg kvalm som faen og nervøs for at jeg skulle spy når jeg kom inn. (Vært veldig kvalm de siste 3-4 dagene).

Men jeg var bekymret for ingenting. For vi så en fin liten bamsemums med fine hjerteslag :Heartred:Heartred:Heartred Nå skal jeg ikke bekymre meg mer. Mister jeg, så mister jeg. Nå skal jeg være glad for den vesle i magen og bare nyte det at jeg ble gravid på PP1.

Er 7+1 i dag, ble målt til 6+5. Jeg går for mine målinger fram til oul siden jeg vet når el var og når jeg testa positiv på g tester.

Nå skal jeg ned i boden og hente fram gravidklærne mine fordi at stramme bukser rundt magen gjør at kvalmen bare blir verre og verre...
 

Vedlegg

  • ED1362B5-F67C-4AF0-819D-B52A9BC73F5A.jpeg
    ED1362B5-F67C-4AF0-819D-B52A9BC73F5A.jpeg
    24,1 KB · Visninger: 68
Ja, der begynte jeg og grine... igjen :hilarious: så herlig liten bamsemums. Hvor på bildet er fostret ?? Er så spent , for skal på ultralyd selv neste uke. Da er jeg 7+2 :) godt å se alt var bra kjære deg :Heartpink:Heartpink
 
Ja, der begynte jeg og grine... igjen :hilarious: så herlig liten bamsemums. Hvor på bildet er fostret ?? Er så spent , for skal på ultralyd selv neste uke. Da er jeg 7+2 :) godt å se alt var bra kjære deg :Heartpink:Heartpink
Emosjonell du også? :p:Heartred
Blir spennende å dra neste uke da ! Håper det går like bra for deg som for meg :Heartred:Heartred

Fosteret er til høyre og den rundingen til venstre er morkaken :)
 
Emosjonell du også? :p:Heartred
Blir spennende å dra neste uke da ! Håper det går like bra for deg som for meg :Heartred:Heartred

Fosteret er til høyre og den rundingen til venstre er morkaken :)
Herlig altså :love7:love7 ja, det håper jeg også. Er kjempe nervøs. Men HCG bare stiger og stiger . Så får tenke positivt . Syns den nesten er for høy. Hehe.. ja veldig emosjonell, men det er godt å se jeg er det også. For jeg er ganske sur for tiden :hilarious::headphone:
 
Herlig altså :love7:love7 ja, det håper jeg også. Er kjempe nervøs. Men HCG bare stiger og stiger . Så får tenke positivt . Syns den nesten er for høy. Hehe.. ja veldig emosjonell, men det er godt å se jeg er det også. For jeg er ganske sur for tiden :hilarious::headphone:
Godt med masse symptomer og at hcg stiger :rolleyes::flower

Er drit sinna om dagen sjæl as :salut Håper det gir seg snart fordi.. STAKKARS mannen :sex
 
Så godt å få bekreftet at alt ser fint ut ❤
Veldig deilig å få det bekreftet ja!


Nå har jeg vært og hentet gravidbuksene mine i boden. Alle er for store :( Så jeg må på butikken og kjøpe et par nye fram til disse andre her eventuelt passer. Jeg har på meg den minste av de jeg har nå, og kjenner allerede at kvalmen er mindre :)
 
Herlig å få en bekreftelse på et lite bankende hjerte :love017 skal på tul 4.juni jeg! Da er jeg 7+0. Meget spent på dagen:scared001 Kjøpte meg mammabukse på h&m i går! Anbefales :laughing002 Deilig å være til etterpå
 
Herlig å få en bekreftelse på et lite bankende hjerte :love017 skal på tul 4.juni jeg! Da er jeg 7+0. Meget spent på dagen:scared001 Kjøpte meg mammabukse på h&m i går! Anbefales :laughing002 Deilig å være til etterpå
Har flere fra h&m fra sist svangerskap, så kjøpte der igjen i sta. Nå er kvalmen sååå mye bedre!

Lykke til på ultralyd :)
 
Emosjonell du også? :p:Heartred
Blir spennende å dra neste uke da ! Håper det går like bra for deg som for meg :Heartred:Heartred

Fosteret er til høyre og den rundingen til venstre er morkaken :)
Plommesekken er den til venstre. Det er den som gir næring til knøttet frem til morkaken er utviklet, som ikke er lett å se før i uke 10 ca.
 
Gratulerer.
Var på TUL i dag jeg og for å se hvor langt jeg var på vei. 5+6 så ikke lenger slik jeg fryktet. Så er satt opp 27.06 for neste TUL for å sjekke at det ikke er noe i veien. Men kunne så vidt se et bankende hjerte. Så hun mente at alt var bra så langt.
 
Gratulerer så mye, Vil ha en baby til og Evamor! :)
 
Fantastisk å høre om ultralydene deres. :love7 8 dager igjen til min aller første ultralyd!
 
Flott d. Emosjonelt min ville ikke være med.
 
Så bra. Kjenner at jeg er en smule hormonell jeg også. Blir kjempe sint og kjempe lei. Flere ganger har tårene mine begynt å piple på jobb når vi snakker om helt normale ting. Blir så lettrørt.
 
Back
Topp