Ultralyd :)

Var på ul når jeg var 12+4, de ville ikke sjekke da :/ Er noen som er veldig strenge på det. Så vi får ikke vite før oul. Men igjen så ser jeg mange inne her som har fått vite det rundt den tiden som du skal inn :)

Var 11+4 og fikk antydet det som lignet veldig på jente ❤️

Jeg skal på mandag! Da er jeg 13+5 og han skulle sjekke kjønnet ;) håper bare h*n ligger riktig ;)

Vurderer å bestille en ul i uke 15 fordi vi ønsker å vite kjønn + sjekke at alt er bra. Noen tips/anbefaling til hvor i oslo/akershus området?? :)

Vi var i går, men fekk ikkje vite noke. Jordmor ville ikkje prøve å sjå, for det var for tidleg sa ho.

Jeg var når jeg var 11+6 og da sa han først at han ikke ville si noe siden jeg ikke var 12 uker enda!! Men så gikk det to minutter så sa han at han trodde det var gutt!! Men jeg skal på ny ultralyd idag så håper hun kan se noe da!! Skal være 16 imorgen - men klarer ikke å vente med oul, har mistet en gang før å kjenner jeg har behov for å sjekke liv!! Så blir spennende om den enda er en gutt i vente

Vurderer å bestille en ul i uke 15 fordi vi ønsker å vite kjønn + sjekke at alt er bra. Noen tips/anbefaling til hvor i oslo/akershus området?? :)

Oslo city, vi har vært der to ganger og er kjempefornøyde!

Anbefaler Mille på familieklinikken på Majorstua! Utrolig hyggelig og dyktig dame :)

Alt sto heilt supert til her. Fortsatt 13+6. Hu lå helt perfekt til. Å var ikke i tvil om jente. Nå har vi 2 gutter å snart 2 jenter :) blir stas for store søster det :)

Bare ops ops om at bildet ditt har navn og fullt fødsels- og personnummer! :) Bildet kan være tilgjengelig for mange mennesker :)

Last edited by a moderator:
Det er nok å anbefale å ta bort de personlige detaljene, ja... Hvis du ikke har mulighet til å redigere bildet på PCen, vil jeg foreslå å sette på en postit-lapp over navn og nummer og ta nytt bilde.

Send en melding til en moderator eller forum ansvarlig og be om hjelp til å slette bildet. Det gjorde jeg en gang, og de fikset det for meg :)

Back
Topp